“Små porsjoner, ikke tiltalende servert, dyrt”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 18. august 2021

Vi var et følge på over 30 stk som spiste på Eggen restaurant. Vi hadde bestilt mat på forhånd slik at vi skulle slippe lang ventetid på maten.

Jeg hadde bestilt brennsnut (kjøttsuppe). Suppa var ikke særlig tiltalende å se på. Det var for store kjøttbiter, som var umulige å spise med kun skje, det var nesten ikke grønnsaker i den og altfor mye gryn. I tillegg var kjøttbitene fulle av fett og slintrer (seige senelignende biter) og suppa var også for salt, og dette syntes flere med meg. Jeg synes dette blir en for dårlig rett å servere på en restaurant som vil ha ord på seg for god og delikat mat.

Jeg ga tilbakemelding direkte til restauranten, men fikk ingen respons fra dem. Det frister ikke til gjentakelse å spise der når de ikke en gang tar seg tid til å svare på konstruktiv tilbakemelding fra en kunde, men jeg skal gi dem en sjanse til, og forhåpentligvis blir den maten en opptur.

Ellers er både beliggenhet, interiør og utsikt fantastisk, og absolutt verdt å se. En tur med Romsdalsgondolen opp til kr. 450 tur/retur er en attraksjon i seg selv, men også fjellturen opp fra Åndalsnes til toppen av Nesaksla er flott, med fotostopp på Rampestreken.

Takk, Linda M

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Over forventning! Den beste burgeren og den beste fiskesuppen man har smakt! Nydelige sammensetninger og perfekt tilberedt! Rent og pent, høflige og dyktige servitører. Utsikten var jo magisk!!!

1  Takk, riJacs
Greta W, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei riJacs,

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Vennlig hilsen,
Eggen Restaurant.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Maten var god, utsikten super og servicen hyggelig, men ganske treg. Vi ventet leeenge på maten. Alt i alt en helt ok opplevelse, men heller ikke mer.

Takk, kristinw608

Hei Kristinw608,

Tusen takk for din anmeldelse. Det er veldig viktig for oss å høre hvilke opplevelser du har hatt hos oss - vi trenger tilbakemelding fra gjestene våre for å kunne forbedre tjenester og detaljer slik at fremtidige opplevelser blir enda bedre. Vi jobber alltid for forbedring.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Gondolen opp var spennende, som 76 åringer ble fjellvandringen begrenset. På restauranten fant vi de gode nytelser. Spennende forretter og gode smaker, en perfekt entrecôte og pikant rabarbradessert. Kyndig og hyggelig betjening på moderne fjellrestaurant med spektakulær utsikt. Vel verdt en helaften!!

3  Takk, DagB45

Hei DagB45,

Vennlig hilsen,
Eggen Restaurant.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Spektakulært med gondolen opp og restauranten som henger utover fjellsidene med en utsikt man aldri blir mett av.

Restauranten hadde spennende retter, men dessverre ikke så barnevennlige - så det ble kun boller på oss. En enkel pizza på menyen hadde gjort det mer aktuelt å sette seg ned med hele familien.

Sentrum i restaurantlokalet var en stor bar med et rikt utvalg av alkohol - så for voksne uten barn er nok dette et flott sted utover kveldene.

Takk, Aqmarius

Hei Aqmarius,

Med vennlig hilsen,

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!