“Spektakulær utsikt, fantastisk beliggenhet - anbefaler dette!”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Eggen Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 21. september 2021

Spektakulær utsikt, flott bygg, deilig hjortefilet og dessert. Forretten var ifølge menyen en "kremete" skalldyrsuppe, og da hadde jeg sett for meg en mer fyldig konsisten med kremfløte, og ikke en brun tynn suppe. Suppen var etter min gane ikke noe jeg kommer til å bestille igjen. Men - alt det andre veier opp for suppen, og jeg vil anbefale dette til andre. Servitøren var svært hyggelig.

Takk, Monica S

Anmeldt 21. september 2021

Dette skulle bli høstens høydepunkt, reservasjon var gjort i god tid i forveien, og bekreftelse ble gitt 2(!!) ganger på at vindusbord skulle bli gitt til oss. Vi ankom restauranten og ble tildelt ett bord, dette var da ikke ett vindusbord, men midt i restauranten, som ikke hadde noe utsikt til og skryte over.

La meg si det sånn, en 3-retters middag som tok i underkant av 4,5 timer. Det var ingen forklaring på hvorfor det tok så lang tid heller. Vi måtte gå flere ganger ned i baren for å bestille drikke, da servitørene var for opptatt med å underholde vennene sine på nabobordet. Servitørene klarte heller ikke og forklare hva rettene bestod av, og det dem prøvde å forklare stemme overhodet ikke med hva som ble presentert på tallerkenen.

For å oppsumere.
Utsikt OK÷, Mat ok÷, Service ELENDIG. Prisnivå altfor dyrt.

Takk, martinoY6514AX
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Skulle feire 65 års dagen til svigerfar, han hadde reservert vindusplass for 3-4 mnd siden. Vindusplassen ble gidd bort til venner av servitøren å vi satt midt i lokalet.

Alle andre fikk brød på bordet, vi fikk ikke det. Det tok 2 timer før vi fikk forretten. Rømmegrauten som jeg bestilte var helt grei, tartaren og skalldyrsuppen var alt for salt. Hovedretten kom vel en time senere, der lokale hjorten smakte veldig godt. Og desserten var veldig god. Men satt igjen med og fortsatt vare sulten når jeg var ferdig med å spise, å jeg er småspist.

Servitørene var nesten ikke til å se, vi gikk flere ganger ned for å bestille mer drikke. Hovedservitøren var egentlig ikke noe hyggelig mot oss, men veldig hyggelig med nabobordet, som også var overstadig beruset å bråkete.

Kort oppsummert: grei mat, elendig service. Husk å spis litt før du drar på denne overprisede plassen.

Takk, veronicah739
Anmeldt 11. september 2021

Vi ble bed in i restauranten og satte oss ned og vi hadde ikke bestemt om vi skulle kjøpe noe før vi ble kastet ut fordi vi bare satt der (det var ingen andre i restauranten da vi var der)
Når vi begynte å gå ut fant en av oss en hettegenser og spurte om den var en av oss sin, så spurte personen om det var en som jobbet der sin og han sa «ja den er min du skal sikkert stjele den også) vi hadd ikke stjelt noe.
Det var dårlig servise.

1  Takk, mia_hovde
Anmeldt 30. august 2021

På besøk i åndalsnes tok eg turen opp med den nye Romsdalsgondolen. Det var desverre skodde her, men det gjorde ikkje so mykje når restaurantbesøket var ein god opplevelse i seg sjølv.. Eg ble møtt av smilande og hyggelige ansette overalt. Toppscore!

Takk, birgerro
Greta W, Marketing på Eggen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei bigerro,

Tusen takk for din anmeldelse, veldig kjekt å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss. Du er velkommen tilbake.

Vennlig hilsen,
Greta Winoto
Eggen Restaurant

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!