“Dårlig bygget”
Anmeldelse av Eggen Restaurant

Eggen Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Beskrivelse: Velkommen til Eggen Restaurant, 708 meter over havet på toppen av byfjellet Nesaksla over Åndalsnes. Vi serverer ny, nordisk mat med vår egen lille vri. Ta turen opp med Romsdalsgondolen og få en utsøkt matopplevelse med en 360-graders utsikt til majestetiske tinder som Romsdalshorn, Store Vengetind og Kirketaket.
Anmeldt 26. september 2021 via mobile enheter

Dårligste buffeten vi har spist fra, veldig dårlig utvalg, utifra bilder osv fra tidligere søndager de har hatt buffe, følte bildene fra tidligere løy.

1  Takk, JonasH1903

Anmeldt 26. september 2021 via mobile enheter

En av de dårligste stedene jeg har spist, fantastisk utsikt men søndagsbuffe’en kunne by på mye spekemat ( ikke optimalt til en gravid kvinne) , spareribs ( med lite kjøtt og ikke godt nok stekt) og sei i ertesaus. De sier buffeten skal bestå av mye godt fra menyen, noe som ikke stemmer . Kommer ikke tilbake.

Takk, renatel0ug
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Kjøpte treretters
Skalldyrsuppe, hjort og hjemmelaget is med karamelliserte epler.
Veldig godt alt sammen og fantastisk utsikt i høstmørket

Takk, Flyer01591933106
Anmeldt 21. september 2021

Spektakulær utsikt, flott bygg, deilig hjortefilet og dessert. Forretten var ifølge menyen en "kremete" skalldyrsuppe, og da hadde jeg sett for meg en mer fyldig konsisten med kremfløte, og ikke en brun tynn suppe. Suppen var etter min gane ikke noe jeg kommer til å bestille igjen. Men - alt det andre veier opp for suppen, og jeg vil anbefale dette til andre. Servitøren var svært hyggelig.

Takk, Monica S
Anmeldt 21. september 2021

Dette skulle bli høstens høydepunkt, reservasjon var gjort i god tid i forveien, og bekreftelse ble gitt 2(!!) ganger på at vindusbord skulle bli gitt til oss. Vi ankom restauranten og ble tildelt ett bord, dette var da ikke ett vindusbord, men midt i restauranten, som ikke hadde noe utsikt til og skryte over.

La meg si det sånn, en 3-retters middag som tok i underkant av 4,5 timer. Det var ingen forklaring på hvorfor det tok så lang tid heller. Vi måtte gå flere ganger ned i baren for å bestille drikke, da servitørene var for opptatt med å underholde vennene sine på nabobordet. Servitørene klarte heller ikke og forklare hva rettene bestod av, og det dem prøvde å forklare stemme overhodet ikke med hva som ble presentert på tallerkenen.

For å oppsumere.
Utsikt OK÷, Mat ok÷, Service ELENDIG. Prisnivå altfor dyrt.

Takk, martinoY6514AX

Reisende som så på Eggen Restaurant, så også på

Har du vært i Eggen Restaurant? Del dine erfaringer!