Priceline
eDreams
Agoda.comUSD 220
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted. Vi hadde en enkel hytte med nok soveplasser. Litt lite med «komfortable» sitteplasser. Enkelt utstyrt. Trenger kanskje ikke nett-dekning på en slik tur, men når det er lagt opp til det, bør det fungere bedre. Sengene var i følge reisefølget litt for harde. Burde vært mulig å få tak i noe småtteri som man trenger der. Kort vei til Trollstigen og Åndalsnes.

Takk, froded87
Anmeldt 8. juli 2020

Bålpanner ved alle hytter + noen rundt om kring. Og gratis rå ved, så hele området blir røyklagt. Stakars de som har luftveisproblemer, hold dere lang unna. Gratis å stå der med bobil, men det er det også nede i sentrum i nærheten av kaia og der er det ikke Rå ved tilgengelig.

Takk, _ivindx2020
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

For et koselig sted! Vi leide hytte med to soverom. Koselig utsikt mot elva og egen bålpanne tilhørende hytta. Kort vei til Trollstigen, Rampestreken og butikker. Oppusset og fin hytte. Ønsket meg flere netter der. Håper på å få en tur tilbake.

1  Takk, DokkenT
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet på en av hyttene, kjempe koselig hytte med alt en kan trenge. Rimelig i pris og trivelig personale. Vi glemte noe på hytten og det var ingen problem og få det sendt hjem i posten. Også perfekt for hund, valpen vår storkoste seg også i og utenfor hytta. Absolutt verdt en tur for store og små både to og firbeinte!

Takk, christinehN5287LS
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Flott hytte! Ny og pent innredet. Hytten hadde lite kjøkken med det vi trengte. Felles sanitæranlegg som var pent og rent. Vi leide sengetøy og vasket ut hytta selv. Vennlig betjening og nydelig sted. Hyggelige priser.
Stille og rolige omgivelser.
Anbefales!

Takk, HansErBra