eDreams
Agoda.com
FindHotel
Etrip
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

En helt vanlig campingplass, fine hytter med god komfort, litt små senger men helt ok. Fin utsikt fra plassen i alle retninger ved foten av trollstigen. Et ypperlig start sted om man har planer om å sykle opp trollstigen, noe som anbefales på det sterkeste.

Takk, alfm2017
Anmeldt 21. september 2020

Bor her i samband med jobboppdrag. Har en hytte for meg selv med 2 soverom, oppholdsrom, kjøkken og eget bad med dusj og toalett. Det beste med hytten er at det er tilgjengelig tørkestav og kjøkkenet er i full størrelse med komfyr og ovn og alt av utstyr til mat og baking. På mange små hytter er det kun to kokeplater, men på denne campingen kan man lage seg skikkelig middag. Ved hytten kan det parkeres helt inntil så man slipper å gå langt. Det er tilgang til sittebenk og bålpanne på utsiden. Denne er ikke testet da været skifter hurtig.
Prisen for overnatting er god og dialogen med daglig leder er god ved spørsmål.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, francisk375
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

For så vidt ein koseleg campingplass, ikkje spesielt dyrt. Bålpanner og ved tilgjengelig for dei som vil bruke det.
Sanitæranlegg og hygiene var ikkje imponerande. Opplevde at det mangla toalettpapir på dametoalettet etter at personalet hadde gått for dagen. Toalettet vart heller ikkje vaska mens vi var der, burde kunne forlange at det vart reingjort minst ein gong for dag. Spesielt no burde hygiene vere meir priotert. Dusj, toalett og håndvasker er i det same lille rommet. Lærte fort at å pusse tenner ved vasken nærmast dusjen ikkje var lurt, då eg fekk andre sin dusjsprut oppover beina, ikkje gøy. Tørkepapir burde vere tilgjengelig på kjøkken slik at folk gidd å gjere reint etter seg, det same burde desinfeksjonsmiddel og tørkepapir på toalettet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 656hanne
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted. Vi hadde en enkel hytte med nok soveplasser. Litt lite med «komfortable» sitteplasser. Enkelt utstyrt. Trenger kanskje ikke nett-dekning på en slik tur, men når det er lagt opp til det, bør det fungere bedre. Sengene var i følge reisefølget litt for harde. Burde vært mulig å få tak i noe småtteri som man trenger der. Kort vei til Trollstigen og Åndalsnes.

Takk, froded87
Anmeldt 8. juli 2020

Bålpanner ved alle hytter + noen rundt om kring. Og gratis rå ved, så hele området blir røyklagt. Stakars de som har luftveisproblemer, hold dere lang unna. Gratis å stå der med bobil, men det er det også nede i sentrum i nærheten av kaia og der er det ikke Rå ved tilgengelig.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, _ivindx2020