Anmeldt 29. august 2021

Vi skulle overnatte i to netter i Åndalsnes med bil og campingvogn. Vi ringte på forhånd og fikk ordnet hvor vi kunne stå. Ok pris, poletter må kjøpes i kiosk for dusj (15,- per 5 minutter). Stort område, helt ok sanitærforhold som var godt oppvarmet noe vi setter pris på. Hyggelig og imøtekommende eier som passet på at alt var i orden.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Cesssa
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk booket en hytte samme dag som ankomst, med raskt svar på epost. Fin hytte og sanitæranlegg, og godt renhold overalt. Svært hyggelig betjening som var veldig serviceinnstilt - vi fikk tips om turer i nærområdet og bruke privat mikrobølgeovn for å varme middag Vi glemte også å levere nøkkelen til hytten og hadde kjørt 1 time av gårde før vi oppdaget det, og fikk hyggelig beskjed fra campingen om å bare sende den med posten.
Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, HelgaHJ
Anmeldt 9. juli 2021

Vi var tre jenter på 20år som bodde på campingen i to døgn før vi bestemte oss for å gå å dusje og kjøpe dusjbrikker i resepsjonen som vi ble informert om ved innsjekk. Da vi kom inn i resepsjonen var det ingen der og da en mannlig ansatt kom for å betjene oss, anklaget han oss for å ikke være gjester der, pekte på at vi kom fra utgangen og ved gjentakende ganger sa han at vi ikke var gjester og at vi ikke kom fra campingen. Vi sa flere ganger at vi sov i telt og at vi bodde på camping, han fortsatte å anklage og kjefte på oss selv når vi pekte på der teltet lå. Den ansatte viste ikke noe form for respekt og virket som at han kunne snakke slik til oss siden han var en eldre mann i 50årene mens vi var unge jenter i 20årene. Ekstremt ubehagelig opplevelse. Vi sjekket ut neste dag og flyttet til Åndalsnes camping.

Takk, matildef896
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fin camping. ☺️ rene hytter, fine sanitæranlegg. Veldig hyggelig betjening. Flott opphold. Masse leker for barna Anbefaler denne for alle som skal ta turen til Åndalsnes. Takk for oss Mjelva camping.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, P4249SUthomass
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet med utsikt i flere retninger. Veldig trivelig betjening som er behjelpelig med turforlag og løsninger. Fine hytter som inneholder det man trenger. Kort vei til «det meste» Vi, familie på 4, storkoste oss - anbefales!

Takk, larskgrv