Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Ein kjempefin camping plass! Veldig fine fasiliteter og alltid reint!
Betjeningen var heilt supre! Og for noen omgivelser!
Me reiser med barn så leikeplass er veldig viktig, og her var det ein stor og god leikeplass med ulike apparat. Borna var veldig fornøgde!

Takk, sirirl22
Anmeldt 29. mai 2018

Den første hytta vi fikk var i dårlig stand og luktet mugg. (trenger renovering) Heldigvis var resepsjonisten hyggelig og vi fikk uten problemer byttet hytte. Den var i bra stand og lå plassert fint til lengst unna hovedveien. Vi hadde hytte med egen dusj/wc.
Soverom med køyeseng, kjøkkenkrok med nødvendig utstyr, kjøleskap med liten frysedel. Vannkoker og to kokeplater. Veranda med bord og stoler. Hyttene ligger i vakkert landskap omkranset av høye fjell. Vi overnattet en natt. Dessverre trekker det ned at begge hyttene var dårlig rengjort. Det trengs en skikkelig nedvask av hyttene. Gir allikevel stedet gjennomsnitt i anmeldelsen, ettersom hytten vi byttet til var bra. Hadde vi bodd i den første hadde vurderingen blitt dårlig.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, MonaNesset
Anmeldt 16. september 2015 via mobile enheter

I den hytta vi hadde var det stor sprekk mellom døra og karmen, vi kunne faktisk se ut gjennom sprekka, og mellom veggen og gulv under vinduet på stua. Hele hytta var skjev, det så ut som ene hjørnet på fundamentet var knekt. Dessuten var ikke dusjen og hytta vasket før vi kom. Vi fikk rabatt i pris, men holder uansett ikke standard. Skuffet, kommer aldri tilbake!

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Kathrine P
Anmeldt 16. juli 2013

Overnattet to netter i standard hytte. Greie senger, litt bråkete kjøleskap og en veldig bråkete varmevifte. Godt utstyrt med kjøkkenutstyr, går greit uten vann i hytta. Det koster å leie sengetøy, så ta med eget eller sovepose. Vask av hytte inngår i prisen. Kjekt med utemøblement.

Sanitæranlegg helt OK, 15 kr for dusj. Flott beliggenhet, veldig nært trollstigen og turområder. Fint utgangspunkt for naturopplevelser! Prisen er grei, ca 500 kr per natt, tatt i betraktning av andre muligheter i et turisttråkk som dette. Mulig å kjøpe middag i kafeen, og det smakte veldig bra :)

Alt i alt et OK sted å overnatte, men ville ikke valgt dette om jeg skulle være inne på hytta mye. Som utgangspunkt for utflukter derimot, vil jeg anbefale å bo her!

Dato for oppholdet: juli 2013
1  Takk, Hanne Maren K
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 8. september 2012

Flott beliggenhet, men veldig overpriset. Vi booket den største hytta som rommet opptil 5, men fordi det bare var to av oss måtte vi leie sengetøy og håndklær og betale ekstra for en veldig enkel frokost, og dette utgjorde 1115 kroner for overnattingen. Det var gøy å sove i en hytte med torvtak, men madrassen var tynn (mannen min kunne kjenne ribbene, kjøleskapet bråkte (jeg skrudde det av), varmtvannstanken lakk når vi dusjet og toalettsisternen fylte seg opp og skylte ned hvert tiende minutt (vi skrudde av stoppeklokken for natten). I seg selv var hytta koselig og stille, og vi hadde en flott utsikt til fjellene. Den passer bedre for en familie som står for kosten selv og som er vant til å campe. Frokosten ble ikke servert før klokka 9.00 på lørdag morgen.

Takk, CherryClift
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original