Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Supert sted å bo for å være i området. Gode hytter, bra fasiliteter og ganske moderne service bygg. Topp plassering i forhold til Trollstigen og Åndalsnes - og turer i området. Hyggelig resepsjon og topp service. Det er også en stor campingplass med god plass.

1  Takk, Artemis500
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Verste renholdet ever!!! Ikke Corona vennlig, ikke verdig i det hele tatt uten pandemi heller. Ellers et vakkert sted, idyllisk mellom bratte fjell. Vi hadde en hytte av minste typen, helt grei enkel standard slik som vi forventet. Fint uteområde. Store gressplener, grillplass og nærhet til elv.

Takk, annabJ3618LN
Anmeldt 17. juli 2021

I skrivende stund ligger jeg og familien min på hytte 4 på denne campingplassen. Ytterdøren har en lang, stor glipe mellom dør og karm som er bortimot en centimeter bred, sengene er så forferdelig harde og dårlige at vi har måttet omrokkere oss allerede, og sovesofaen faller bokstavelig talt fra hverandre når vi folder den ut. Veggene er tynne og ikke isolerte heller. Hadde det vært praktisk mulig å bytte overnattingssted her og nå, hadde vi gjort det. Etter å ha kjørt 7 timer ønsker man et minimum av komfort, selv til denne prisen, det har vi opplevd mange andre steder. Hit kommer vi IKKE tilbake.

Takk, 244espena
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Ein kjempefin camping plass! Veldig fine fasiliteter og alltid reint!
Betjeningen var heilt supre! Og for noen omgivelser!
Me reiser med barn så leikeplass er veldig viktig, og her var det ein stor og god leikeplass med ulike apparat. Borna var veldig fornøgde!

Takk, sirirl22
Anmeldt 29. mai 2018

Den første hytta vi fikk var i dårlig stand og luktet mugg. (trenger renovering) Heldigvis var resepsjonisten hyggelig og vi fikk uten problemer byttet hytte. Den var i bra stand og lå plassert fint til lengst unna hovedveien. Vi hadde hytte med egen dusj/wc.
Soverom med køyeseng, kjøkkenkrok med nødvendig utstyr, kjøleskap med liten frysedel. Vannkoker og to kokeplater. Veranda med bord og stoler. Hyttene ligger i vakkert landskap omkranset av høye fjell. Vi overnattet en natt. Dessverre trekker det ned at begge hyttene var dårlig rengjort. Det trengs en skikkelig nedvask av hyttene. Gir allikevel stedet gjennomsnitt i anmeldelsen, ettersom hytten vi byttet til var bra. Hadde vi bodd i den første hadde vurderingen blitt dårlig.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, MonaNesset