Anmeldt 6. august 2019

Campingplassen ligger fint til og oppstillingsplasser for campingvogner og bobiler er ryddige og greie. Lekeplassen var mangelfull, manglet disser på stativet, og nedslitt ellers. Utleie av trøbiler var et pluss, populært. Sanitærhuset, dusjer og toalett trenger en oppgradering, men var rent og ryddig. Kjøkkenet var en skuffelse, og besto kun av en liten hybelkomfyr og en dobbel kokeplate. Hyggelig betjening som var serviceinnstilt og blide.

Takk, Scenic398123
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Flott campingplass lokalisert rett ved elva Rauma. Nydelige omgivelser. Trekker ned at betjening var lite service-innstilt, og til tider direkte sure(vaskepersonalet på toalettene samt unggutten i resepsjonen)
Anbefales allikevel.

1  Takk, Balance983
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Teltet i fine omgivelser dagen før vi skulle gå romsdalseggen. Betjeningen ordnet bussbilletter og informasjon om fjellturen, og var hyggelige og imøtekommende. Prisen var litt høyere enn det vi har betalt for telt på andre streder (220kr).

Takk, Tea Eline A
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Campingplassen ligger i fantastiske omgivelser med utsikt til flere kjente fjelltopper, samt kort vei til blant annet Rampestreken og Trollstigen. Det går buss om du skulle ønske å gå Romsdalstinden.
Muligheter for leie av kano eller SUP (100 kr/time). De sanitære fasilitetene er på gjennomsnittet. For egen del synes jeg plassen ligger for nære veiene. Dette er en NAF camping hvor medlemmer får 10 % avslag på opphold.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, WikeM
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Har leid hytte der 7 ganger ved Trollveggen triatlon . Trivelig betjening. Kjapt svar ved mailhenvendelse.
Hyttene har vært i god stand, og bra renhold.
Plassen er et ypperlig utgangspunkt uansett hvilke aktiviteter du skal på.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, larskaug