Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fin familie camping.
Fin beliggenhet.
Stort og fint telt område.
Fine oppstillingsplasser for bobil og campingvogner på naturtomt med gress (dropp inn).

Noen oppstillingsplasser på delvis grus (booking plasser).
Velbrukt og slitt sanitæranlegg.
Dårlig og lite innbydende felleskjøkken.
Gress klippes uten oppsamler.

Alt i alt en fin og rolig familie camping som vil bli besøkt igjen.

Takk, steintorek
Anmeldt 9. juli 2021

Slumsete reinhald. Dette held ikkje mål under ein pandemi! Alle klosetta lekker. Er det vatn, eller urin som renn på gulva? Ein hund bjeffer nærast heile natta. Dette er ein hund som tilhøyrer ei campingvogn m/spikartelt, så dette er opplagt eit vedvarande problem. Gamal løysing med dusjing. Det vert vått og skittent der du kler på deg.

Takk, kurtm490
Anmeldt 8. juli 2021

Einaste positive med campingen er beliggenheten! Sanitæranlegget har behov for betydelig vedlikehald. Lekkasje frå alle toaletta, både damer og herrer, det var vått og lukt over alt. Me budde i telt i 3 netter, og såg aldri reingjeringspersonale! «Gløymde» ein liten plastbit på hylla på eit vaskeavlukke, det var ikkje fjerna etter 24 timar.. Dette er ikkje godt nok, og særleg ikkje under ein pandemi!!

1  Takk, 434randim
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Vi ankom pinseaften i glitrende sol. Det var stor rift om plassene, og siden de pr i dag ikke tar forhåndsbestilling ble det litt småkaotisk en liten stund. Vi var heldige og fikk en av de få ledige plassene denne dagen. Noe nedslitte fasiliteter, men helt ok. Rent og pent over alt. Vi fikk super service av de ansatte og er kjempefornøyde med oppholdet. Ungene leide SUP og tråbil og det falt helt klart i smak. Nydelige omgivelser var prikken over i’en.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, bentelahlum
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Anbefaler dere å investere i nye madrasser. Opplevelse av å sove å skjenne plankene gjennom tynn madrassen , ble en vond natt. Anbefaler ingen å leie liten hytte, hvis du trenger søvn. Betal litt mer og gå for stor hytte

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, sts652019