Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Servicebygg har virkelig behov for oppdatering. Prisene for dusj, vaskemaskiner og andre fasiliteter var høyere en gjennomsnittet på campingplasser. Ligger fint til for turer til fjells og andres steder å besøke.
Hyggelig og trivelig betjening i resepsjonen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Frohan
Anmeldt 21. juli 2021

Servicebygget er nok 40 år gammelt. Og etter tre uker på camping på Sørlandet/ Vestlandet, så var denne plassen en stor nedtur.
Oppstillingsplassen vi hadde reservert var bra. Kort vei til sentrum, men vi velger et annet sted hvis vi skal samme vei senere.

1  Takk, 499erlends
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Plassen er i for seg grei nok, men for å kalle seg en moderne campingplass må. Fellesanleggene oppdateres. Det er for få toaletter og dysjer. Det er ikke tilstrekkelig med varmtvann. Dette står det informasjon om. Kjøkkenet har enkle kummer, en hybelkomfyr og dobbel platetopp. Tar en evighet å steke mat.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, josteink918
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fin familie camping.
Fin beliggenhet.
Stort og fint telt område.
Fine oppstillingsplasser for bobil og campingvogner på naturtomt med gress (dropp inn).

Noen oppstillingsplasser på delvis grus (booking plasser).
Velbrukt og slitt sanitæranlegg.
Dårlig og lite innbydende felleskjøkken.
Gress klippes uten oppsamler.

Alt i alt en fin og rolig familie camping som vil bli besøkt igjen.

Takk, steintorek
Anmeldt 9. juli 2021

Slumsete reinhald. Dette held ikkje mål under ein pandemi! Alle klosetta lekker. Er det vatn, eller urin som renn på gulva? Ein hund bjeffer nærast heile natta. Dette er ein hund som tilhøyrer ei campingvogn m/spikartelt, så dette er opplagt eit vedvarande problem. Gamal løysing med dusjing. Det vert vått og skittent der du kler på deg.

Takk, kurtm490