“Fantastisk mat og hyggelig”
Anmeldelse av Piccola Mama Rosa

Piccola Mama Rosa
Vurdert som nr. 10 av 16 Restauranter i Åndalsnes
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig betjening. En rikholdig meny. Maten kom på bordet etter ca 20 min og porsjonene var rause! God mat som falt i smak hos både små og store. Rause porsjoner, så alle ble mette. Anbefaler gratinert ravioli!

Takk, 920kines

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi ventet 45-50 min på kebabtalerken, var irritert av å vente, og når maten først kom var den veldig stusselig. Tørr chips, og chilli krydder drysset på som "sterk saus"

Takk, Ole Løvik r
Anmeldt 19. juli 2020

Basert på tidligere anmeldelser hadde vi ikke særlig store forventninger, men de motbeviste oss! Vi fikk rask betjening og ble vist til et bord. Like etter tok de bestilling på både mat og drikke. En meny med mye spennende, og mat som passer de fleste. Maten kom til bordet etter ca 20 minutter. Pizzaen smakte HELT nydelig, og bunnen var hjemmelaget og crispy. Anbefaler også kyllingkebab tallerken! Gode porsjoner som gjør deg mett. Jeg anbefaler denne restauranten dersom du besøker Åndalsnes eller er på gjennomreise!

2  Takk, Anders_Kvamme
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Travelt sted med kjempegod pizza og hyggelig betjening. God vin med bra priser og helt sentralt i Åndalsnes

Takk, 580karib
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Grei mat, men hjelper dessverre ikke når man må vente opptil 1,5 time på maten!

Her er det ikke servicen som er det viktigste for de, kun det å tjene penger virker det som.

Takk, TheNorwegianFrida

Reisende som så på Piccola Mama Rosa, så også på

Har du vært i Piccola Mama Rosa? Del dine erfaringer!