“Smakfullt”

Piccola Mama Rosa
Vurdert som nr. 11 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte en calzone og en lasagne. Begge rettene var meget bra og smakte fantastisk. Ved sidenav lasagnen fikk vi servert et utrolig god hjemmelaga brød med en slags ostedip som var utrolig godt ved siden av retten. Eneste var at noen av de ansatte sto litt på latsiden da vi spiste og gikk litt rundt mens folk spiste. Opplevde dette som bittelitt stressende. Grunnen til dette var nok fordi de straks stengte og kjøkkenet hadde stengt.

Takk, Kajab1998

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Mildt sagt elendig service. Det vimser tre-fire ansatte rundt som virker mer interessert i å snakke sammen enn å ta i mot bestillinger. Til slutt gikk vi bare. Informerte om ventetiden uten særlig annen respons enn et oppgitt skuldertrekk. Styr unna.

Takk, asteroide5
Anmeldt 11. juli 2021

Bestilte 4 planke stek medium + kjøttet var tørt også smaktløst samme med sausen… anbefales ikke , terningkast 2

Takk, AdrianH2441
Anmeldt 27. juni 2021

Faktisk en av de beste pizzaene jeg noensinne har spist i Norge. Tynn og sprø, men saftig bunn. Det er bare å glede seg til neste besøk. :-)

Takk, ulfhil
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig pizza, og god service! Bestilte 3 stk store pizzaer. Kjapp levering og bra utvalg på menyen. Mye smak som virkelig Anbefales!!

Takk, camillabT4276CF

Reisende som så på Piccola Mama Rosa, så også på

Har du vært i Piccola Mama Rosa? Del dine erfaringer!