“Det finnes andre alternativer på Åndalsnes ”
Anmeldelse av Piccola Mama Rosa

Piccola Mama Rosa
Vurdert som nr. 11 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Mange servitører, men han som tok imot oss virket ikke særlig hyggelig eller interessert i oss som kunder. Kun halvparten av bordene var i bruk, likevel ble gjestene trykket sammen i en klynge. Hva med Covid-19? Maten var ikke noe å rope hurra for. Biff skal ikke være som en skosåle. Styr unna. Vi kommer neppe tilbake.

1  Takk, Svein S

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Torsdag, og det var køer overalt i Åndalsnes for å spise ute. Vi valgte å stille oss i kø på denne, og angret ikke på det.

Etter 20 min venting i trappen, fikk vi raskt servering og maten var god. Både pasta og pizza var veldig godt.

Ikke no fin restaurant hvor folk pynter seg eller det er hvite duker på bordene. Dette er hverdagslig og greit.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Spiste ravioli (nydelig) og mixed kebabtallerken, noe som var helt fantastisk. Store og gode porsjoner. Servicen var god, på tross av mye folk!

Takk, guron263
Anmeldt 27. juli 2021

Kjedelig og intetsigende mat, lang ventetid og lunkent vann uten isbiter. Virker som de baserer seg på turister og forbipasserende

Takk, robinbI2661OX
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Uinteressert kelnere. Dårlig mat. Mer interessert i å ta inn mest mulig folk en å ta vare på de kunde som allerede var inne

Takk, 566vidark

Reisende som så på Piccola Mama Rosa, så også på

Har du vært i Piccola Mama Rosa? Del dine erfaringer!