“God og rimelig pasta”

Piccola Mama Rosa
Vurdert som nr. 11 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Bestilte pasta med fløtesaus , maten kom raskt og var god og rause porsjoner. Ble servert med veldig godt brød og hvitløksmør til.

Dato for besøk: september 2021
Takk, alfmagne

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Spiste biff som var bra stekt, men ellers helt alminnelig på smak. Skulle ha ei flaske vin, og fikk beskjed om at de bare hadde en type vin. Ble ikke tilbydd kaffe etterpå. Ellers hyggelige servitører på en travel dag.

Takk, 634christinas
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bestillte en stor pizza for take-away. Halve pizzaen med kebab og halve med Isfjorden. Da vi kom hjem oppdaget vi at kebabpizzaen var uten dressing. Ringte til restauranten for å høre om det var skjedd en feil. Først får jeg opplyst at kebabpizza ikke serveres med dressing med mindre en bestiller dette. Jeg forklarer at i menyen står det at det skal være dressing på. Da bytter vedkommende over til at dersom en bestiller bare halv kebabpizza kommer den uten saus da det ikke er mulig å ha saus på bare halve pizzaen. Dette synes jeg høres rart ut. Helt grei pizza ellers men med dårlig service og lang ventetid på maten (noe vi fikk opplyst om når vi kom, siden de så vidt ville ta i mot take-away) kommer vi ikke tilbake hit.

Takk, SiljeG139
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Mange servitører, men han som tok imot oss virket ikke særlig hyggelig eller interessert i oss som kunder. Kun halvparten av bordene var i bruk, likevel ble gjestene trykket sammen i en klynge. Hva med Covid-19? Maten var ikke noe å rope hurra for. Biff skal ikke være som en skosåle. Styr unna. Vi kommer neppe tilbake.

1  Takk, Svein S
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Torsdag, og det var køer overalt i Åndalsnes for å spise ute. Vi valgte å stille oss i kø på denne, og angret ikke på det.

Etter 20 min venting i trappen, fikk vi raskt servering og maten var god. Både pasta og pizza var veldig godt.

Ikke no fin restaurant hvor folk pynter seg eller det er hvite duker på bordene. Dette er hverdagslig og greit.

Takk, HegeNilsen

Reisende som så på Piccola Mama Rosa, så også på

Har du vært i Piccola Mama Rosa? Del dine erfaringer!