Nydelige Romsdalen❤️

En av Norges vakreste fjellturer❤️ Bra eksponering for osssom kjenner på høydeskrekk, men fullt... les mer

Anmeldt 30. juli 2023
jannepanne80
Trondheim, Norge
Spektakulær fra start til slutt!

Fantastisk tur fra start til slutt! Vi fikk strålende sol, skyfri himmel og vindstille, det var... les mer

Anmeldt 18. juni 2023
Heidi H
Tangen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Åndalsnes
fra kr 1 157,93
fra kr 158,02
fra kr 1 953,27
fra kr 1 675,00
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

En tur som har det meste! Oppover, nedover, utsikt, spenning, enkelte partier er veldig luftig, en veldig fin tur. Parkerte bilen i sentrum av Åndalsnes, tok buss til utgangspunktet. Vi gikk i regn, snø, tåke, litt sol, ikke noe typisk sommervêr, men det ble en fin tur allikevel. Anbefales!

Takk, gunnvigrer
Anmeldt 7. juli 2020

Den beste fjellturen jeg har hatt i Norge. Godt tilrettelagt og fenomenal utsikt. Kombinasjon av at det er bratt på begge sider deler av løypen, men samtidig trygt. Adrenalinkick. Anbefales på det sterkeste

Takk, larshK4623PT
Anmeldt 6. juli 2020

Flott fjelltur i fantastisk vær og omgivelser. Prektig utsikt til fjellene rundt og ned til dalen og fjorden under. Luftig tur som man kanskje ikke skal gå dersom man er redd for høyde. Vi tok buss fra jernbanestasjonen innover til startpunktet og gikk tilbake over ryggen (tror dette er den vanligste løypa). Turen anbefales, spesielt i fint vær.

2  Takk, John Erling M
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

En av de fineste turene jeg har gått! Det var strålende solskinn og perfekt turvær. Vil ikke anbefale turen dersom det er vått. Syntes turen var akkurat passe skummel. Har lite høydeskrekk, men såg flere som sleit med de trange partiene.

Takk, R54VMannea
Anmeldt 16. september 2019

Venjesdalen, Blånebba, Romsdalseggen, Mjølvafjellet ,Høgnosa, Nesaksla og Rampestreken. Krevende , men flott tur. Utsikten er fantastisk. Dersom du ikke er trent og ukjent i terrenget, IKKE GÅ ALENE.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Odyssey292968