TripAdvisor

Sødahlhuset
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Åndalsnes
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 2. september 2019

Her får du enkle, og utrolig smakfulle retter. I tillegg kan du kjøpe med deg en delikatesse hjem til helgen. Hyggelig atmosfære, og trivelig betjening.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, kirstih180

Anmeldt 19. august 2019

Vi, et par i 60-årene, stoppet på Åndalsnes for en lunsj. På Sødahlhuset opplevde vi en unik atmosfære, deilig mat og hyggelig og imøtekommende betjening! Vi garanterer at vi kommer tilbake ofte.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Randi B
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Lokal mat av de beste råvarer. ja kanskje ikke den billigste plassen for en burger, men når en får en slik matopplevelse så er den bare verdt det!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 7vegardm
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, med veldig gode råvarer, og en «ekstra vri». Veldig kult sted, med en liten oase av en uteservering☀️I tillegg god service av blide servitører!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, carolaisen
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Litt utom sentrum, men i grei gangavstand ligger Åndalsnes kanskje koseligste café. Gode (selvproduserte) kaker og mat, og god kaffe. Glutenfrie og diverse sertifiserte alternativer til de ellers vanlige og dominerende leskedrikker mv. Koselig stemning og smart gjenbruksinnredning i tidligere fotograf/butikk-lokale. Kort vei fra hotellet rett ovenfor om du blir lei av lobbykaffen der.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 81bj_rn_

Reisende som så på Sødahlhuset, så også på

Åndalsnes, Rauma

Har du vært i Sødahlhuset? Del dine erfaringer!