“Kjempegod mat”

Sødahlhuset
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Åndalsnes
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Kraftkar-burger med poteter og salat til. Nydeleg grovt heimebaka burgerbrød,salat med mellom anna bringebær og blåbær,burger med blåmuggost,mango og avokado. Vi drakk kombucha med mangosmak til-og det var ein nydeleg kombinasjon. Fint opphald på Åndalsnes-vi kjem tilbake om ikkje anna for å ete på Sødahl-huset! (Beste burgertallerken eg har ete).

Takk, maritst

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig, spesielt sted. Spiste god burger. Middag og cider for to for under 600,-kr
Liten meny, men det de har er godt. De hadde også vegetarmat .

Takk, Marixx190479
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Spiste hvit vegetar pizza som smakte helt ypperlig! Veldig fint å sitte i bakgården. Kommer gjerne igjen

Takk, R54VMannea
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

En perle med en vakker bakhage hvor du kan nyte et deilig måltid og noe kaldt i glasset. De har fokus på kortreist lokal og økologiske produkter.
Mange typer kaffe og deilige bakevarer.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, cocopilot
Anmeldt 15. juni 2020

Fantastisk gulrotsuppe med godt ferskt brød til.
Koselige lokaler og trivelige uteplasser. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, C1661IRrobinb

Reisende som så på Sødahlhuset, så også på

Har du vært i Sødahlhuset? Del dine erfaringer!