“Anbefales etter å ha besteget Romsdalseggen ”
Anmeldelse av Sødahlhuset

Sødahlhuset
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Åndalsnes
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Deilig med et ordentlig måltid etter å ha besteget Romsdalseggen. Restauranten ligger kun minutter fra parkeringsplassen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MartheMN

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselige lokaler. Litt smakløs bunn på barnepizzaen, og 7-åringen hadde nok foretrukket litt mer ost. Vi voksne bestilte Kraftkar burger etter å ha blitt anbefalt denne. Litt annerledes burger med mange smaker. Godt, men ikke magisk.

Takk, Minime79
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig liten plass med chill stemning og en helt fantastisk burger. Plassen passer godt inn i omgivelsene og byr på bra mat med trivelig besetning. Kom kom

Takk, 397einarh
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig burger, wrap og brownie!! Utrolig koselig lokale som gir en god og chill atmosfære. Kom kom!

Takk, julierC9810FZ
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Jeg stakk innom etter lang fjelltur og fant mest sjarmerende og koselig sted å spise! Gå gjerne til bakgården! Maten var like god og topp stemning

1  Takk, 614sapira

Reisende som så på Sødahlhuset, så også på

Har du vært i Sødahlhuset? Del dine erfaringer!