“Dårlig opplevelse denne gangen!”
Anmeldelse av Sødahlhuset

Sødahlhuset
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Åndalsnes
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Dårlig opplevelse denne gangen. Sist vi var her, hadde vi en fin opplevelse, denne gangen fikk et heilt annet inntrykk. Unge jenter som ikke visste hva de hadde av vin, utrolig sein servering! Ikke positivt

Dato for besøk: september 2019
Takk, ElisabethMartinussen
Sodahlhuset, Daglig leder på Sødahlhuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2020

Vi beklager at dette ikke ble som forventet, vi skal følge opp dette med bedre opplæring. Håper dere likevel vil komme igjen. Vi gir dere gjerne gratis kaffe og kake om dere kommer igjen, og beklager veldig at servicen ikke var bra nok.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Deilig med et ordentlig måltid etter å ha besteget Romsdalseggen. Restauranten ligger kun minutter fra parkeringsplassen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MartheMN
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselige lokaler. Litt smakløs bunn på barnepizzaen, og 7-åringen hadde nok foretrukket litt mer ost. Vi voksne bestilte Kraftkar burger etter å ha blitt anbefalt denne. Litt annerledes burger med mange smaker. Godt, men ikke magisk.

Takk, Minime79
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig liten plass med chill stemning og en helt fantastisk burger. Plassen passer godt inn i omgivelsene og byr på bra mat med trivelig besetning. Kom kom

Takk, 397einarh
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig burger, wrap og brownie!! Utrolig koselig lokale som gir en god og chill atmosfære. Kom kom!

Takk, julierC9810FZ

Reisende som så på Sødahlhuset, så også på

Har du vært i Sødahlhuset? Del dine erfaringer!