“Stikk innom, du bli ikkje skuffa”
Anmeldelse av Sødahlhuset

Sødahlhuset
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Åndalsnes
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Ja detta va spesielt. Va ute etter ein enkel lunsj og stoppa her. Spesiel plass og interiør men koseleg. Salg av te, kaffe, saft,syltetøy og mykje anna. Fyrste gongen eg he sett brød med Rørossmør og bringbærsyltetøy på menyen? Men gøtt va det. Masse folk og alle såg ut te å kose seg, moro å ha vært her

1  Takk, Kai T
Sodahlhuset, Daglig leder på Sødahlhuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen takk for besøket! Godt å høre at det smakte godt, velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Stedet har en enkel meny, med få retter. Første kvelden spiste vi en burger (Kraftkaren) som smakte fortreffelig! Andre dagen hadde vi pizza, som var mer gjennomsnittlig. Stedet har et godt tilbud av ulik drikke, både med og uten alkohol.

Takk, torem988
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted (kanskje litt «bortgjemt» perle) med helt nydelig burgertallerken og pizza. Den BESTE smaksopplevelsen noen gang.
Kjempekoselig bakgård å kunne nyte et så godt måltid i, og det også selvom det regnet og var litt kjølig.
Kommer gjerne tilbake hit og anbefaler virkelig dette stedet til andre.
Terningkast 6 både på mat, drikke og atmosfære.

Takk, Haugesund2021
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Meget god suppe og helt grei pizza da vi ankom til lunsj. Genuint og koselig sted som også hadde bakevarer og utsalg av diverse. Kommer tilbake igjen til Åndalsnes og da er et nytt besøk obligatorisk.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med stor personlighet. Noe anonym fra gaten, men varmt og inviterende når du kommer inn, med en flott hage på baksiden. Selger også diverse lokalmat og kaffeutstyr. Vi spiste suppe, sommersalat og mangowrap. Frisk og god mat med mye smaker som bærer preg at av det skal være raust og god kvalitet på råvarene. Hyggelig personale, men noe rotete servering (måtte etterspørre brød som skulle medfølge selv) og litt kaos ved kassen (flere som stod og slo inn på kassen samtidig og blandet bestillingene). Oppsummert så anbefales dette så absolutt.

Takk, IneK51

Reisende som så på Sødahlhuset, så også på

Har du vært i Sødahlhuset? Del dine erfaringer!