“Fantstisk”

Sødahlhuset
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Åndalsnes
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. august 2021

Vi dumpet innom Sodalhuset på vår rundreise i området. Ble møtt av verdens hyggeligste og imøtekommende dame bak kassen. At det var høylytt latter og skrål fra kjøkkenet bekrefter den gode stemningen som var på stedet. Maten var helt fantstisk. Burgeren m/ brød og salat var muligens den beste jeg noengang har spist. Salaten var uventet og spennende med friske bringebær og blåbær.. ikke det man tenker passer sammen med hamburger men det var helt nydelig. Kan anbefale stedet på det varmeste og vi kommer hekt sikkert tilbake☺️

Takk, Geir V

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Ja detta va spesielt. Va ute etter ein enkel lunsj og stoppa her. Spesiel plass og interiør men koseleg. Salg av te, kaffe, saft,syltetøy og mykje anna. Fyrste gongen eg he sett brød med Rørossmør og bringbærsyltetøy på menyen? Men gøtt va det. Masse folk og alle såg ut te å kose seg, moro å ha vært her

1  Takk, Kai T
Sodahlhuset, Daglig leder på Sødahlhuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen takk for besøket! Godt å høre at det smakte godt, velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Stedet har en enkel meny, med få retter. Første kvelden spiste vi en burger (Kraftkaren) som smakte fortreffelig! Andre dagen hadde vi pizza, som var mer gjennomsnittlig. Stedet har et godt tilbud av ulik drikke, både med og uten alkohol.

Takk, torem988
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted (kanskje litt «bortgjemt» perle) med helt nydelig burgertallerken og pizza. Den BESTE smaksopplevelsen noen gang.
Kjempekoselig bakgård å kunne nyte et så godt måltid i, og det også selvom det regnet og var litt kjølig.
Kommer gjerne tilbake hit og anbefaler virkelig dette stedet til andre.
Terningkast 6 både på mat, drikke og atmosfære.

Takk, Haugesund2021
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Meget god suppe og helt grei pizza da vi ankom til lunsj. Genuint og koselig sted som også hadde bakevarer og utsalg av diverse. Kommer tilbake igjen til Åndalsnes og da er et nytt besøk obligatorisk.

Takk, erikmG6801GH

Reisende som så på Sødahlhuset, så også på

Har du vært i Sødahlhuset? Del dine erfaringer!