“En liten perle!”

Sødahlhuset
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Åndalsnes
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Stoppet her for lunsj etter en gåtur til Rampestreken! En skikkelig skikkelig god lunsj, nydelig atmosfære, ikke minst hyggelig betjening. Kan anbefales på det varmeste! Skoleboller er den beste jeg har spist, helt ærlig!

1  Takk, marthemariec

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og god atmosfære! Vi bestilte en sommersalat og en vegetar sandwich som vi delte mellom oss - helt topp.

Takk, ingridjakobia
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hamburgertallerkenen med salat var heelt nydelig, blant de beste burger-måltidene jeg har hatt. Spise ute i den koselige bakgården.

Takk, larsstorheim
Anmeldt 6. august 2021

Vi dumpet innom Sodalhuset på vår rundreise i området. Ble møtt av verdens hyggeligste og imøtekommende dame bak kassen. At det var høylytt latter og skrål fra kjøkkenet bekrefter den gode stemningen som var på stedet. Maten var helt fantstisk. Burgeren m/ brød og salat var muligens den beste jeg noengang har spist. Salaten var uventet og spennende med friske bringebær og blåbær.. ikke det man tenker passer sammen med hamburger men det var helt nydelig. Kan anbefale stedet på det varmeste og vi kommer hekt sikkert tilbake☺️

Takk, Geir V
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Ja detta va spesielt. Va ute etter ein enkel lunsj og stoppa her. Spesiel plass og interiør men koseleg. Salg av te, kaffe, saft,syltetøy og mykje anna. Fyrste gongen eg he sett brød med Rørossmør og bringbærsyltetøy på menyen? Men gøtt va det. Masse folk og alle såg ut te å kose seg, moro å ha vært her

1  Takk, Kai T
Sodahlhuset, Daglig leder på Sødahlhuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen takk for besøket! Godt å høre at det smakte godt, velkommen tilbake!

Reisende som så på Sødahlhuset, så også på

Har du vært i Sødahlhuset? Del dine erfaringer!