“God og spesiell resturant i gårdsmiljø”
Anmeldelse av Woldstad Gard

Woldstad Gard
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Åndalsnes
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Stemningsfullt gardsmiljø med selskapslokaler. På bestilling tar imot grupper på fra 10 til 80 personer. Feiring av familiebegivenheter og selskapligheter for firma og organisasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte bord og tiltross for at det egentlig var stengt denne mandagen ble vi ønsket hjertlig velkommen.Vi ble møtt av en stor snill fårehund som viste oss vei.På tunet gikk noen høner og ender.Gudrun og Guttorm var et usedvanlig hyggelig vertskap.Blide,artige å snakke med og veldig serviceinnstilt.De har lagt om gårdsdriften til resturant og selskapslokaler.Alt var gjort på en intim og spesiell måte.Vi satte oss i resturanten orangeriet.Der fikk vi servert ferskt brød med den beste aiolien vi har smakt,pikant gulrotsuppe med diverse godsaker i,pannestekt steinbittfilet med gårdens grønnsaker og hjemmeplukkede bær med is og pikekyss.Vi ble mette og godt var alt.Kortreist mat.Anbefales på det varmeste.

1  Takk, HHBNorge

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

For et utrolig koselig sted å spise en bedre middag på, fantastisk atmosfære, nydelig mat og veldig hyggelig vertskap.
Kan anbefale på det varmeste

Takk, 929tover
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

For en overraskelse! Fantastisk atmosfære, kjempehyggelig vertskap, super servise. Maten var helt nydelig, Tusen takk for en fantastisk opplevelse
LivFr

1  Takk, LivF102
Anmeldt 21. juli 2020

Trivelige lokaler i ombygd låve. Veldig bra service gjennom hele oppholdet. God mat og store porsjoner. Anbefales

Takk, O8759ZIrobinb
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Takk for topp service, nydelig mat i hjemlig atmosfære da jeg feiret min 70 års dag med familie og gode venner. Vi anbefaler Woldstad Gard på det varmeste.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 202ingebj_rge

Reisende som så på Woldstad Gard, så også på

Har du vært i Woldstad Gard? Del dine erfaringer!