Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Priceline
Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Orbitz.comUSD 135
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi er 6 jenter som har kost oss i 3 dager her i Åndalsnes. Fått med oss Romsdalseggen, via ferataen og Trollstigen. Majestetiske fjell!

Vi er veldig fornøyd med bosted. Fine rom, god frokost, rent og pent, særdeles hyggelig og smilende betjening. For en service!!!

Her kommer vi igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 86kjerstim
Ola-Elias Å, Daglig leder på Grand Hotel by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hei Kjersti.
Tusen takk for at dere bodde hos oss.
Så godt å høre at dere har hatt en så fin opplevelse her. Det setter vi STOR pris på.

Dere har fått med dere mange av de store attraksjonene her. Men det er MANGE fjell å ta av om dere vil gå i fjellet. :-)

Velkommen tilbake skal dere være.

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Sentralt med flott beliggenhet i byen. Hyggelig atmosfære. Pent rent rom fikk vi , i 5. Etasje. Kaffemaskin på gangen. Nydelig utsikt. Gratis parkering rett utenfor og rett bak hotellet. Bilen kunne stå der hele dagen når vi gikk fjellturen vår.

Takk, kjellauge2017
bellevueandalsnes, Manager på Grand Hotel by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2019

Hei Kjellaug.

Vi setter pris på tilbakemeldingen din!
Så flott at oppholdet stod til forventningene og at dere ble fornøyd med rommet!
Dere er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom fra Molde og skulle ta en titt på Trollveggen og så kjøre opp Trollstigen. Det falt naturlig å ta en stopp i Åndalsnes, og det ble overnatting på dette hotellet. Det svarte til forventningene. Vi gikk en fin tur, spiste på Sødahlhuset og hadde en fredelig natt på Grand Hotel Bellevue. God frokost og hyggelig betjening

Takk, jorunnr531

Hei Jorunn!

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Du er hjertelig velkommen tilbake! Ha en fin dag.

Anmeldt 17. juli 2018

Vi fikk et fint og rent rom i 5. etasje med gode senger. Pluss for kaffemaskin på rommet. Vi overnattet flere dager. Frokosten og middagen var helt ok. Restaurantdelen av hotellet var muligens litt underdimensjonert for dager med mange gjester. Bra hotell å ha som base for turer i de flotte fjellene i området.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Morvik

Hei!

Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Hyggelig at du bor her hos oss.
Vi prøver vårt beste og gjøre plass til alle når det er mange gjester, som noen ganger kan bli utfordrende.

Anmeldt 12. juli 2018

Bestilte Romsdalseggenpakke der alt var tillrettelagt med transport av sjefen bort til Venjesdalen med briefing om turen. Var heldig med været og det ble en superflott tur over hele eggen. Spaserte rett bort til hotellet fra avslutningen av turen, og det smakte med 1 halvliter og nydelig eggenburger etter turen. Gode senger, god frokost og VM kamper i fotball krydret oppholdet.

Romtips: Utsikt mot fjeltopper
Takk, teth66

Hei Terje!

Hyggelig at du bor hos oss. Takk for din gode tilbakemelding og den gode ratingen, det setter vi pris på!
Håper å se deg igjen, ha en fin dag!