Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet en natt. Betjeningen og servicen var tipp topp. Rommet var helt enkelt, rent og pent og passelig for ett kort opphold. Maten i restauranten var super, og servicen var god. Normale priser for en restaurant.
Frokosten var veldig bra mtp korona. Ble litt lenge og vente i kø da det var en bak disken som skulle servere alt.
Alt i alt ett bra opphold, kommer tilbake senere med lengere opphold

Takk, MaritaSN
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har god beliggenhet rett ved Åndalsnes sentrum. Gode utleiemuligheter for el sykler, el-sparkesykler og el-minibil. Hyggelig betjening i resepsjonen og i restauranten/ frokostsalen.
Hotellet er lytt mellom rommene, og dørene til naboen knirker så det høres godt. Noe slitt og av eldre dato i sauna/strykerom/gym. Utstyret var bra!

1  Takk, 966maritk
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Her fikk vi et fint rom, med et fint bad. Rent og fint. Veldig gode senger.
Selv i koronatider var frokosten bra. God med bacon.
Fint det var gratis parkering og kaffe savna bare litt melk til kaffen.
Sentrumsnært, lett å finne, gangavstand til det meste. Brukte hotellet som utgangspunkt for en tur til Rampestreken.
Trivelig hotell og veldig hyggelig gutt i baren. Han var helt ny og gjorde så godt han kunne. hvis det blir flere turer til Åndalsnes vil jeg bo her !!

Takk, Marixx190479
Anmeldt 7. juli 2020

Vi bodde der to netter i sommer og ble svært godt mottatt. Serviceinnstilt og hyggelig personale og utrolig god mat. Pene og praktiske rom. Ambefales på det sterkeste.

Vi bestilte og transport til startpunktet til Romsdalseggen. I tillegg fikk vi gode råd på veien og det ble satt stor pris på. Romsdalseggen er den flotteste fjellturen jeg har gått og når du kommer ned fra fjellet er hotellet i kort gangavstand.

Takk, larshK4623PT
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ingen bilder fra hotellet, men bilder av maten. Pizzaen var helt ok, tydelig ferdigpizza. Skuffet over hotellet. Vi fikk tildelt et rom som ikke hadde tre senger, men det ordnet de ganske raskt. Luktet kloakk på hele rommet, tror det kom fra bakgården. Sto i 20 min å ventet i resepsjonen før noen kom litt uttpå kvelden, klaget men fikk ikke nytt rom. Ikke aircondition så vi var helt avhengig av å ha vinduene åpne, måtte bare tåle lukta. Drinkene vi bestilte på kvelden var sprite brus og litt sprit, var ikke gode på drinker bra beliggenhet og grei frokost, men anbefaler heller å prøve et annet hotell.

Takk, anjab622