Travelocity
Expedia.comUSD 170
Booking.comUSD 169
eDreams
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fine rom. Super frokost PG god restaurant. Helt sentralt i Andalsnes med god utsikt til alle kanter. Fjor og fjell. Tilrettelagt for turer og opplevelser og fantastisk hyggelig og imøtekommende personale. Anbefales på det varmeste

Takk, 580karib
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet en natt, da vi skulle gå Romsdalseggen. Perfekt beliggenhet, nydelig mat, god service, hyggelige betjening, pene rom. Kort oppsummert, en veldig fin hotellopplevelse i Åndalsnes, med en fantastisk tur over fjellet, med transport fra hotellet. Prøvde å få en natt til, men det strømmet inn med telefoner og andre som og stod i kø for å booke rom. Og skjønner godt at folk velger dette stedet:)

Takk for et flott opphold!

1  Takk, sivertuhr
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet en natt. Betjeningen og servicen var tipp topp. Rommet var helt enkelt, rent og pent og passelig for ett kort opphold. Maten i restauranten var super, og servicen var god. Normale priser for en restaurant.
Frokosten var veldig bra mtp korona. Ble litt lenge og vente i kø da det var en bak disken som skulle servere alt.
Alt i alt ett bra opphold, kommer tilbake senere med lengere opphold

Takk, MaritaSN
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har god beliggenhet rett ved Åndalsnes sentrum. Gode utleiemuligheter for el sykler, el-sparkesykler og el-minibil. Hyggelig betjening i resepsjonen og i restauranten/ frokostsalen.
Hotellet er lytt mellom rommene, og dørene til naboen knirker så det høres godt. Noe slitt og av eldre dato i sauna/strykerom/gym. Utstyret var bra!

1  Takk, 966maritk
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Her fikk vi et fint rom, med et fint bad. Rent og fint. Veldig gode senger.
Selv i koronatider var frokosten bra. God med bacon.
Fint det var gratis parkering og kaffe savna bare litt melk til kaffen.
Sentrumsnært, lett å finne, gangavstand til det meste. Brukte hotellet som utgangspunkt for en tur til Rampestreken.
Trivelig hotell og veldig hyggelig gutt i baren. Han var helt ny og gjorde så godt han kunne. hvis det blir flere turer til Åndalsnes vil jeg bo her !!

Takk, Marixx190479