eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk mottagelse, god informasjon og vennlige råd ble vi møtt med! Rommet var topp!!! Alt tilfredsstiller våre ønsker om et flott opphold! Restauranten leverte også i øverste sjikt❤️Fantstisk service og nydelig mat.. Dette er ferie i toppklasse!!

1  Takk, Maryblue50
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Booket bord for middag, uten å bo på hotellet. Fantastisk mat for både voksne og ungdommene. Koselig hotell og imøtekommende smil av de ansatte. Lun atmosfære i restauranten uten mye støy. Anbefales!!

1  Takk, lillbeates
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fine rom. Super frokost PG god restaurant. Helt sentralt i Andalsnes med god utsikt til alle kanter. Fjor og fjell. Tilrettelagt for turer og opplevelser og fantastisk hyggelig og imøtekommende personale. Anbefales på det varmeste

Takk, 580karib
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet en natt, da vi skulle gå Romsdalseggen. Perfekt beliggenhet, nydelig mat, god service, hyggelige betjening, pene rom. Kort oppsummert, en veldig fin hotellopplevelse i Åndalsnes, med en fantastisk tur over fjellet, med transport fra hotellet. Prøvde å få en natt til, men det strømmet inn med telefoner og andre som og stod i kø for å booke rom. Og skjønner godt at folk velger dette stedet:)

Takk for et flott opphold!

1  Takk, sivertuhr
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet en natt. Betjeningen og servicen var tipp topp. Rommet var helt enkelt, rent og pent og passelig for ett kort opphold. Maten i restauranten var super, og servicen var god. Normale priser for en restaurant.
Frokosten var veldig bra mtp korona. Ble litt lenge og vente i kø da det var en bak disken som skulle servere alt.
Alt i alt ett bra opphold, kommer tilbake senere med lengere opphold

Takk, MaritaSN