Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

En natt her i familierom.
Nydelig, nyoppusset og rent rom.
God atmosfære på hotellet, og hyggelig vertskap.
Skulle gjerne testet middagen, men det rakk vi ikke denne gangen.
Frokosten var også innholdsrik og bra.
Anbefales.
Pluss at hotellet ligger rett ved turstien til Rampestreken og fjellet.

Takk, Lillekokk
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk mottagelse, god informasjon og vennlige råd ble vi møtt med! Rommet var topp!!! Alt tilfredsstiller våre ønsker om et flott opphold! Restauranten leverte også i øverste sjikt❤️Fantstisk service og nydelig mat.. Dette er ferie i toppklasse!!

1  Takk, Maryblue50
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Booket bord for middag, uten å bo på hotellet. Fantastisk mat for både voksne og ungdommene. Koselig hotell og imøtekommende smil av de ansatte. Lun atmosfære i restauranten uten mye støy. Anbefales!!

Takk, lillbeates
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fine rom. Super frokost PG god restaurant. Helt sentralt i Andalsnes med god utsikt til alle kanter. Fjor og fjell. Tilrettelagt for turer og opplevelser og fantastisk hyggelig og imøtekommende personale. Anbefales på det varmeste

Takk, 580karib
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet en natt, da vi skulle gå Romsdalseggen. Perfekt beliggenhet, nydelig mat, god service, hyggelige betjening, pene rom. Kort oppsummert, en veldig fin hotellopplevelse i Åndalsnes, med en fantastisk tur over fjellet, med transport fra hotellet. Prøvde å få en natt til, men det strømmet inn med telefoner og andre som og stod i kø for å booke rom. Og skjønner godt at folk velger dette stedet:)

Takk for et flott opphold!

1  Takk, sivertuhr