eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 14. september 2020

Et alpe-hotell midt i byen!
Hotellet ligger sentralt på en høyde - fem minutter fra togstasjonen. Rommet vi fikk hadde gode senger og fra sengen så vi rett opp til fjellet hvor rampestreken titter frem. Vanligvis skygger jeg unna hotell-restauranter men denne kan jeg virkelig anbefale. (Andebryst, fjellørret eller Eggen burger). God frokost og topp service (tross korona tiltak). Hotellet har utleie av el-biler og sykler, vi benyttet oss el-bil for å oppleve Trollstigen før togturen hjem til Oslo.

Litt morsomt var det også at filminnspillingsteamet til kompani Lauritsen hadde valgt å bo på Grand hotell bellevue.

Vi var en jentegjeng på ni stykker som kommer igjen - det er helt sikkert!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, ViviA27
Anmeldt 14. september 2020

Vår jentegjeng på 9 hadde 3 nydelige dager på dette herlige hotellet til Ola-Elias & kona - som begge var helt eksepsjonelt serviceminded og hyggelige og gav ekstra service ut over all forventning - organiserte og la til rette for gode turopplevelser og guidet oss over Romsdalseggen. Vi har aldri opplevd maken fra noe annet hotell. Her er det god stemning, deilige senger, rent og pent og veldig god middag! Man kan også leie sykler og små elbiler. Det at dette hotellet er familiedrevet av utrolig fine og flinke folk - gjør dette stedet unikt og at atmosfæren blir helt spesiell. Stor tommel opp og tusen takk for oss!!! Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, yvonnej990
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Veldig sentral beliggenhet på hotellet. Rene og fine rom. Hyggelig betjening med hjelpsomme og gode tips til både turer og spisesteder. Godt utvalg til frokost, og bra mat både til middag og frokost. Perfekt sted som utganspunkt for Romsdalseggen.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 2_0_2_0Annette
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig mottagelse fra resepsjon - Ok rom - spiste god middag i restauranten - bra frokost. God informasjon om fjellturer og muligheter. Tur til Rampestreken - litt mer utfordrende enn ventet...

Takk, torej745
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

En natt her i familierom.
Nydelig, nyoppusset og rent rom.
God atmosfære på hotellet, og hyggelig vertskap.
Skulle gjerne testet middagen, men det rakk vi ikke denne gangen.
Frokosten var også innholdsrik og bra.
Anbefales.
Pluss at hotellet ligger rett ved turstien til Rampestreken og fjellet.

Takk, Lillekokk