TripadvisorUSD 157
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fem bodde her en natt fordelt på to rom. Hyggelig betjening, fine og rene rom, god frokost og perfekt lokasjon for både sentrumstur og tur til Nesaksla/Rampestreken. Spiste også middag i restauranten. Enkel meny, men god mat og alle var fornøyde. Anbefales!

1  Takk, ErlendB774
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Rom 417. Flott beliggenhet og utsikt på rom mot sentrum. Dårlig og lav standard på bad, med kloakklukt, gamle baderomsmøbler, flisene på vegg i dusj ved gulv, huff… Rommet forøvrig, helt ok. Gode senger.
Betjening, - stressa og altfor lite folk. En i resepsjonen som stort sett tok telefoner og jobbet i baren samtidig. Vi var dessverre heller ikke så begeistret for and (seig og måtte sende ut) hamburger ikke i vår smak. Dessverre..

1  Takk, Lizzy264
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Vi overnattet to netter på hotellet, og fikk dessverre ett rom første natta som luktet intens parfyme. Samme hvor mye vi luftet så satt lukta i rommet. Fikk ikke nytt rom før dagen etterpå, men når vi fikk det så ble oppholdet tipptopp.
Ligger veldig sentralt og har fin utsikt.

Takk, Hege K
Anmeldt 14. september 2020

Et alpe-hotell midt i byen!
Hotellet ligger sentralt på en høyde - fem minutter fra togstasjonen. Rommet vi fikk hadde gode senger og fra sengen så vi rett opp til fjellet hvor rampestreken titter frem. Vanligvis skygger jeg unna hotell-restauranter men denne kan jeg virkelig anbefale. (Andebryst, fjellørret eller Eggen burger). God frokost og topp service (tross korona tiltak). Hotellet har utleie av el-biler og sykler, vi benyttet oss el-bil for å oppleve Trollstigen før togturen hjem til Oslo.

Litt morsomt var det også at filminnspillingsteamet til kompani Lauritsen hadde valgt å bo på Grand hotell bellevue.

Vi var en jentegjeng på ni stykker som kommer igjen - det er helt sikkert!

Takk, ViviA27
Anmeldt 14. september 2020

Vår jentegjeng på 9 hadde 3 nydelige dager på dette herlige hotellet til Ola-Elias & kona - som begge var helt eksepsjonelt serviceminded og hyggelige og gav ekstra service ut over all forventning - organiserte og la til rette for gode turopplevelser og guidet oss over Romsdalseggen. Vi har aldri opplevd maken fra noe annet hotell. Her er det god stemning, deilige senger, rent og pent og veldig god middag! Man kan også leie sykler og små elbiler. Det at dette hotellet er familiedrevet av utrolig fine og flinke folk - gjør dette stedet unikt og at atmosfæren blir helt spesiell. Stor tommel opp og tusen takk for oss!!! Vi kommer gjerne igjen

Takk, yvonnej990