Expedia.comUSD 159
eDreamsUSD 160
Orbitz.comUSD 159
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Grei mottakelse i resepsjonen. Flott og tiltalende hotellrom, med nydelig fjellutsikt. Pluss for kaffemaskin på rommet, og minus for teppebelagte gulv. Deilig frokostbuffet, men her kunne de gjerne funnet en annen plassering av asjettene, så man slapp å stille seg i brødkøen for å få tak i en asjett.
Kjempepluss for utsjekk kl 12!

1  Takk, Hellebor
Anmeldt 8. august 2021

Vi var på gjennomreise og bodde en natt på hotellet. Det var rimelig fullt og vi fikk ikke bord i restauranten. Måtte derfor finne et annet spisested i nærheten for å spise middag. Helt greit fir oss, og vi var svært fornøyd med maten der. Hotellet tok bra betalt for rom og frokost, kr 1995 for en overnatting. Har fått like bra eller bedre standard til langt rimeligere pris flere ganger det siste året.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, stimo2017
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra frokost og kjempehyggelig og romslig resepsjonsområde! De ansatte var serviceinnstilte og hyggelige. Rommene var dessverre ikke mer enn sånn passe og sengene altfor myke, men det var rent og ryddig overalt! Men et hotell vi absolutt vil vurdere å bruke igjen!

Takk, kristinw608
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fem bodde her en natt fordelt på to rom. Hyggelig betjening, fine og rene rom, god frokost og perfekt lokasjon for både sentrumstur og tur til Nesaksla/Rampestreken. Spiste også middag i restauranten. Enkel meny, men god mat og alle var fornøyde. Anbefales!

1  Takk, ErlendB774
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Rom 417. Flott beliggenhet og utsikt på rom mot sentrum. Dårlig og lav standard på bad, med kloakklukt, gamle baderomsmøbler, flisene på vegg i dusj ved gulv, huff… Rommet forøvrig, helt ok. Gode senger.
Betjening, - stressa og altfor lite folk. En i resepsjonen som stort sett tok telefoner og jobbet i baren samtidig. Vi var dessverre heller ikke så begeistret for and (seig og måtte sende ut) hamburger ikke i vår smak. Dessverre..

1  Takk, Lizzy264