Lars V S
Bergen, Norge
2,0 av 5 boblerAnmeldt 26. juni 2023
Dato for oppholdet: juni 2023
Romtips: Unngå rom over kjøkkenet!
Reisetype: Reiste alene
        • ZenHotels.com
        • Vio.com
        Se flere hoteller i Åndalsnes
        Anmeldt 15. september 2022

sentralt og flott alternativ i Åndalsnes. God service og god mat på restauranten, vi spiste pizza..God tur informasjon og hjelp til transport til start på Romsdalseggen som var målet for besøket denne gang

Dato for oppholdet: august 2022
        Takk, SonjaV813
        Anmeldt 11. august 2022 via mobile enheter

Det ble en lang kjøretur fra Trondheim, men etter flotte opplevelser på Atlanterhavsveien etc. var det godt å blir hyggelig mottatt.
        Vi ble godt ivaretatt av en bartender som virkelig kunne jobben sin.
        Ikke like imponert av middagen, men frokost stod til 5+.
        Fine og rene rom, men neste gang vil jeg ha vindu mot fjorden.

Dato for oppholdet: juli 2022
        Takk, SveBra
        Ola-Elias Åndal, Daglig leder på Grand Hotel - By Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2022

Hyggelig at vår bartender har gjort jobben sin. Godt å høre at frokossten var bra. Beklager at middagen ikke stod helt til forventningene. Vindu mot fjorden neste gang skal vi fikse. :-) Takk for din tilbakemelding. Ha en fin høst.

Anmeldt 8. august 2022

Dette lille hotellet var helt rent og hadde god mat. Vi kommer gjerne tilbae men ikke over Trollstigen. Det er tilbakelagt en gang for alle. Dette var imidlertid et hotel som vet å ta vare på sine gjester.

Dato for oppholdet: juli 2022
        Takk, scandinaver
        Anmeldt 10. juli 2022 via mobile enheter

Vi fikk et flott hjørnerom med balkong. Utsikt mot gondolen. Kjempegod frokost og god service. Godt utgangspunkt for turer. Vi gikk fra hotellet til Rampestreken- anbefales.
        Litt få parkeringsplasser, og dårlig oppmerket. Så finner du en plass er det bare å holde på den.

Dato for oppholdet: juni 2022
        Takk, StavangerStina
        Anmeldt 20. juni 2022 via mobile enheter

Overpriset lite rom, ikke kjøleskap på rommet. Vasken på badet var så liten så liten at 0,7 liters vannflaske ikke kunne fylles der.

Dårlig frokost med eggerøre av pulver og bacon som var stekt fullstendig ihjel.
        Godt brød.

Hyggelig betjening i resepsjonen og bar. Renhold var bra.
        Pluss for gratis parkering.

Dato for oppholdet: juni 2022
        Takk, eholst