Flott utsikt - spes om du går videre opp til Gondolen

Så gøy å komme opp! Har du ikke høydeskrekk så har rampen på Rampestreken fin utsikt. Vi startet å... les mer

Anmeldt i går
HegeNilsen
Oslo, Norge
Gåtur

Flott utsikt Litt bratte partier Kjempe flott tur Blide og sosiale folk Det var en plass vi lurte... les mer

Anmeldt 2 uker siden
frodej180
Horten, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Åndalsnes
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Etter ca 45minutt med gange, kom vi til toppen :) Der møtte vi flere som også hadde tenkt å ta bilde ;)

Det var en fin tur som alle klarer å gjennomføre. Vi traff på mennesker i alle aldre! Han som imponerte oss mest, var gutten på 4-5år som virkelig skulle vise hvor rask han var!

Når han klarte det, så skal DU også klare det ;)

Takk, EricGainz
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Startet kl 8 for å unngå før på toppen. Var et par som hadde tenkt samme, men sto maks i kø 5 min på toppen.
Brukte 1 t og 10 min til toppen, da vi er en familie på 2 voksne og 2 barn på 5 og 7 år.
Turen var veldig bratt, og tyngre enn jeg hadde trodd. Men det er verdt det. Brukte totalt ca 3,5 timer på turen da vi tok en god pause på toppen. Da vi gikk nedover var det mye folk på vei opp, de gikk i kø.
Anbefaler å starte tidlig.
Var mye søle og glatt terreng. Anbefaler gode sko.

Takk, 258elisabethl
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur med oversikt over Åndalsnes og fjellene rundt. Det beste er å starte tidlig, for å unngå køen på toppen for de som skal ta bilder på utsikten. Vi brukte 50 min opp og var SVETTE :-D

1  Takk, Olav59
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Glimrende tur for hele familien. Vil anbefale å starte tidlig for å slippe kø. Vi startet kl0815, og da slapp vi kø oppover og ut på selve Rampestreken. Bør ha gode tursko da underlaget kan være litt glatt. Brukte ca en time opp.

Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Det var et slit å komme opp, vi brukte 1 time og 45 min. opp. Sto 45 min i kø for å komme ut på selve Rampestreken, og en time ned. Her er det en fordel med litt kondis og svært gode sko. Det er bratt, det er mye skogbunn med røtter som blir glatte, det er mye stein. På de smaleste / bratteste partiene er det steintrapper , litt kjetting til å holde seg i.
500 meter høres ikke så mye ut, men det er rett opp. Deilig når du først er oppe, kjempe flott utsikt og det føles godt å ha klart det, men som sagt, det var slitsomt .

1  Takk, Marixx190479