Gåtur

Flott utsikt Litt bratte partier Kjempe flott tur Blide og sosiale folk Det var en plass vi lurte... les mer

Anmeldt 2 uker siden
frodej180
Horten, Norge
Super fin Tur

En utrolig fin tur å ta! Noe bratt noen partier, men bra med rekkverk. Gode sko anbefales! Vi tok... les mer

Anmeldt 18. juni 2021
Mortisthor

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Åndalsnes
Anmeldt 20. juli 2020

Vi startet turen med friskt mot. Ble noe overrasket over hvor tungt og slitsomt det var. Angrer oss ikke for denne nydelige opplevelsen. Eneste minuset var litt for mye folk.

2  Takk, Odd-Erik K
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en super pause fra bilkjøring. En strabasiøs tur til topps, må ha noe kondis for at turen opp skal være OK. Det er kontinuerlig bratt hele veien og gode sko anbefales. Ikke mulig å gå feil. Utsikten på toppen er fantastisk - vi måtte vente 1,5 timer i kø på toppen for å slippe ut å ta bilde som gir litt trekk. Grei tur nedover også. .

2  Takk, ToreS336
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Tur med jevnt bratt terreng, som bærer preg av mye trafikk. Stedvis mye røtter og stein man kan skli eller snuble i. Flere stoppesteder underveis for å spise niste og nyte flott utsikt. I høysesong bør en enten starte tidlig eller seint på dagen for å unngå kø siste delen opp til Rampestreken. Vi sto i kø ca en time. Det bygges Skylift til denne destinasjonen, usikker på når den er ferdig, drev med sprengningsarbeider nå.

1  Takk, 879sveinf
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Etter ca 45minutt med gange, kom vi til toppen :) Der møtte vi flere som også hadde tenkt å ta bilde ;)

Det var en fin tur som alle klarer å gjennomføre. Vi traff på mennesker i alle aldre! Han som imponerte oss mest, var gutten på 4-5år som virkelig skulle vise hvor rask han var!

Når han klarte det, så skal DU også klare det ;)

Takk, EricGainz
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Startet kl 8 for å unngå før på toppen. Var et par som hadde tenkt samme, men sto maks i kø 5 min på toppen.
Brukte 1 t og 10 min til toppen, da vi er en familie på 2 voksne og 2 barn på 5 og 7 år.
Turen var veldig bratt, og tyngre enn jeg hadde trodd. Men det er verdt det. Brukte totalt ca 3,5 timer på turen da vi tok en god pause på toppen. Da vi gikk nedover var det mye folk på vei opp, de gikk i kø.
Anbefaler å starte tidlig.
Var mye søle og glatt terreng. Anbefaler gode sko.

Takk, 258elisabethl