Aktivitet i sommerferien

Fin tur, får opp pulsen, ha med godt med vann og litt blodsukkerpåfyll slik at man kan fylle på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Tone Kristine A
Norge
Flott tur

Vi gikk i regnvær svar ikke mange andre å se. Bratt og noe krevende tur, men utsikten og... les mer

Anmeldt 22. mai 2022
968odda
Norheimsund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Åndalsnes
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Flott utsikt
Litt bratte partier
Kjempe flott tur
Blide og sosiale folk
Det var en plass vi lurte litt på hvor vi skulle gå siden det var mange skilt til mange forskjellige steder men det var ikke noen sted som skilta opp til Rampestreken.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, frodej180
Anmeldt 18. juni 2021

En utrolig fin tur å ta! Noe bratt noen partier, men bra med rekkverk. Gode sko anbefales! Vi tok turen videre forbi og tok gondolen ned igjen! Dette var en veldig fin tur! Nydelig utsikt!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Mortisthor
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

En spektakulær og flott tur. Det er rimelig bratt, og enkelte steder var det glatt. Husk gode sko. Vi brukte 1 time på de første 450 meterne og 1 time på de siste 50. Lang kø og ikke alle var like hensynsfulle med tanke på 2 minutt til å ta bilder på utkikkspunktet. Ellers var det bare å nyte været og late som om dette ble årets 17 mai tog ☺️.

Anbefaler å gå siste 100 meter til toppen for enda bedre utsikt og mindre folk. God tur!

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, st_lee2015
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Det er ikke Rampestreken sin skyld at vi ikke så noenting. Vi gikk ned fra Aksla etter å ha klatret Vestveggen og gikk innom Rampestreken. Må tilbake en annen gang for å oppleve utsikten. :)

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, Hege K
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Herlig tur opp. Spektakulær og luftig sti. Rampestreken tar seg flott ut på bilder, men er faktisk litt mindre spektakulær i virkeligheten enn på bilder. Anbefaler helt klart turen.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, hohygen