Aktivitet i sommerferien

Fin tur, får opp pulsen, ha med godt med vann og litt blodsukkerpåfyll slik at man kan fylle på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Tone Kristine A
Norge
Flott tur

Vi gikk i regnvær svar ikke mange andre å se. Bratt og noe krevende tur, men utsikten og... les mer

Anmeldt 22. mai 2022
968odda
Norheimsund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Åndalsnes
Anmeldt 2. august 2021

Flott utsikt over Åndalsnes, men vær forberedt på kø når været er fint. Fortsetter du oppover etterpå, er det ikke så langt til toppen.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, EirikG_12
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefin tur, brukte knapt en time opp til utsiktsrampen. Er mye røtter på stien, så må være forsiktig både opp og ned. Ca 15 min venting for å komme ut på rampen, medio juli. Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, arnfinnp
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Så gøy å komme opp! Har du ikke høydeskrekk så har rampen på Rampestreken fin utsikt. Vi startet å gå 09:00, og hadde derfor ikke så mange folk i løypa. Noe kø ut på Rampestreken allikevel.

Vi gikk videre opp ca 200 høydemeter til der gondolen går ned fra. Der oppe var utsikten helt fantastisk. Digg med servering av kald øl på toppen etter å ha gått opp 700 høydemeter.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, HegeNilsen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Det er en krevende tur opp dersom du ikke er over
Middels form, et godt alternativ er å ta gondolen opp å gå ned derfra - det tar ca 20 minutter. Om du velger
Å gå helt ned, eller gå opp igjen for å ta gondolen ned. Dersom du ankommer Rampestreken mellom 1030-1400, må du belage deg på lang ventetid for å komme ut på utsiktspunktet - opptil en time. Utsikten er flott men det er den også oppover i fjellet.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 19. juli 2021

Oppskrytt tur, delvis turistfelle, slit gjennom mørke skogpartier, mye røtter, trapper mot slutten- mye slit for lite. Utsiktspunktene det siste stykket mot rampestreken er vel så bra som å stå i kø for å komme ut på rampestreken ( men folk skal vel ha Instagrambildene sine).

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Voyager500716