Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Rosvang Gaard er et fantastisk sted.
Nydelig mat og deilige viner, strålende og gjestfritt vertskap, vakre rom med majestetisk utsikt, deilige senger, store bad og et renhold alle andre hotell kan lære av.
Anbefales på det varmeste. Var vårt tredje opphold der. Vi kommer mer enn gjerne igjen.

2  Takk, AEE2
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dette har vært en fantastisk opplevelse med en eksklusiv god middag med ovnsbakt torrskerygg med kortreiste grønnsaker. med sjokolademousse med friske bær til dessert og akkompagnert av to meget koselige verter. Absolutt en perfekt pause mellom ferieturen Aursjøvegen og Trollstigen

Takk, VidarS
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 4 personer fra Kristiansand som hadde tidenes opplevelse hos Otto og Albert på Rosvang Gaard. De vakreste omgivelser, nydelig mat og flotte rom. Dette er virkelig en plass vi kan anbefale når man ser etter en unik opplevelse. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Passenger13368885253
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Da har vi vært 2 netter på et nydelig gårdshotell. Hadde visse forestillinger- men for en fantastisk overraskelse. Vakker gård,nyoppusset fra topp il tå med deilige Wonderland senger og smakfull rom. Vertskapet Otto og Albert var helt fantastiske- og delte gledelig av gode historier, god kunnskap om området og gode ideer til turer og opplevelser. Du bør ha minst et par døgn, maten var helt fantastisk med godt drikke til- det er ekte kjærlighet i alt d serverer. Det er ikke et « drive thru sted- med dårlig tid»- du vil få store overraskende opplevelser- gled deg

Romtips: Beregn mer en en natt, ikke ha dårlig id men myt vertskap, fantastisk mat og vær i nuet
Takk, veslem_yt
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Albert og Otto har virkelig skapt et flott sted en halv time unna Åndalsnes. Høy standard på alt, rom, mat og service. Hadde det vært mulig, ville vi ha gitt flere stjerner, kommer garantert tilbake

Takk, H4137BElarss