Ulike måter å oppleve Norsk Tindesenter på
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Møtte guiden vår Erwin i resepsjonen og fikk en rask gjennomgang før vi startet å gå mot Nesaksla. Underveis viser Erwin utrolig lokalkunnskap og gir oss en bra trygghet med sin erfaring. Vestveggen er definitivt meget krevende enkelte partier, både på høyde, styrke og koordinering men vi fikk veldig god hjelp. Utsikt og magesug i verdensklasse. Vi var to personer og brukte 6 timer og begge er middels godt trent.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Merete R
Annicha_LB, Salgssjef på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding på både guiden og på selve ruta dere gikk. Det gleder oss å høre slike gode tilbakemeldinger fra fornøyde gjester.

Velkommen tilbake ved en senere anledning

Hilsen oss på Norsk Tindesenter

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Hadde guidet tur til store Trolltind via Tindesenteret. Guiden vår, Sindre Selvig var ekstremt flink, kunnskapsrik og tålmodig! Tipp topp stemning:)

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 699sirim
Annicha_LB, Salgssjef på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake til Åndalsnes, og Romsdalen, ved en senere anledning :)

Anmeldt 12. oktober 2018

Vi spiste her ,de har god og rikholdig mat ,både tradisjonsmat og annet . Veldig koselig og blid dame bak disken ,kjapp og ryddig driver som senter for de som går / klatrer i fjellene rundt . Masse gammelt på veggene om ting som har skjedd .

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, IdunK6
Frederik Emil G, Kundeansvarlig på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Hei IdunK6,

Det høres ut som du hadde en bra opplevelse hos oss. Det er vi veldig glade for!

Velkommen igjen!

Mvh
Oss på Norsk Tindesenter

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom denne på veg hjem.

Her ble det trollfilm, klatrehistorie og svele med geitost.

Artig sted!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 86kjerstim
Frederik Emil G, Kundeansvarlig på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei Kjersti

Takk for de fine ord!

Du får et stort velkommen igjen, fra oss!

Fjellhilsener

Oss fra tindesenteret.

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk tur med fantastisk guide, Håkon som lever for det han brenner for!
Fin tur også for nybegynnere uten klatre erfaring. Kan virkelig anbefale denne turen! Klar for mer klatring.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, elinjeano
Frederik Emil G, Kundeansvarlig på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hei elinjeano.

Takk for en flott tilbakemelding. Vi skal sende de fine ord videre til Håkon.

Velkommen tilbake for mer klatre-action!

Hilsen oss fra Tindesenteret