Ulike måter å oppleve Norsk Tindesenter på
Anmeldt 12. juli 2020

Var innom for å spise litt. God og fin mat, bra priser og vennlig, god service. Spiste pasta og sandwich.
Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 433linej
Annicha_LB, Salgssjef på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Takk for hyggelig anmeldelse. Så bra at dere likte maten vår

Velkommen tilbake en annen gang

Hilsen gjengen på Tindesenteret

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

God mat men litt mye krydder. Fancy potetchips. Trekk for lang ventetid og dårlige kniver. Lett adkomst midt i sentrum.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Wenche N

Hei,

Takk for anmeldelse og konstruktiv tilbakemelding - det setter vi pris på

Vi gir beskjed videre inn på kjøkknet

Hilsen gjengen på Tindesenteret

Anmeldt 9. september 2019

Hjelpsomme og hyggelige folk.
Det burde kunne vært et langt bredere tilbud i aktiviteter der, ikke minst burde de kunne opplyst bedre om hva som er mulig å kombinere av aktiviteter; eks Via Farrata og Romsdalseggen er fullt mulig på samme dag.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, kjellsy
Annicha_LB, Salgssjef på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse.

Vi takker for gode tilbakemelder med tanke på flere aktiviteter osv. Slike tilbakemelder gjør det enklere for oss og utvikle oss videre og bli enda bedre

Hilsen oss på Norsk Tindesenter

Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Møtte guiden vår Erwin i resepsjonen og fikk en rask gjennomgang før vi startet å gå mot Nesaksla. Underveis viser Erwin utrolig lokalkunnskap og gir oss en bra trygghet med sin erfaring. Vestveggen er definitivt meget krevende enkelte partier, både på høyde, styrke og koordinering men vi fikk veldig god hjelp. Utsikt og magesug i verdensklasse. Vi var to personer og brukte 6 timer og begge er middels godt trent.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Merete R

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding på både guiden og på selve ruta dere gikk. Det gleder oss å høre slike gode tilbakemeldinger fra fornøyde gjester.

Velkommen tilbake ved en senere anledning

Hilsen oss på Norsk Tindesenter

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Hadde guidet tur til store Trolltind via Tindesenteret. Guiden vår, Sindre Selvig var ekstremt flink, kunnskapsrik og tålmodig! Tipp topp stemning:)

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 699sirim
Annicha_LB, Salgssjef på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake til Åndalsnes, og Romsdalen, ved en senere anledning :)