Adgangsbillett til Norsk Tindesenter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Norsk Tindesenter på
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Finfint klatresenter med spennende klatreruter og fint buldreområde. Helt topp for familiens to trettenåringer, som storkoste seg. Hyggelig betjening, godt med utlånsutstyr og fin og avslappa stemning.

Takk, Trkoni
Annicha_LB, Salgssjef på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding på klatrehallen og våre ansatte.

Velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 27. juli 2020

Vi bestilte Vestveggen via ferrata med guide. Dette ble en heftig og luftig opplevelse som virkelig ga oss noe å tygge på. Etter å ha tatt tilsvarende tur i Loen et par dager tidligere med grupper på opp mot 40 og mye kø, var det befriende å være bare oss fire sammen med guiden. Det ble en helt annen opplevelse, og et av feriens høydepunkter for oss fire! Det er en fordel å være i god form. Er man i tvil om egen kapasitet kan Introveggen være et godt alternativ.

Takk, Terje D
Annicha_LB, Salgssjef på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei,

Så godt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss.

Velkommen tilbake til Åndalsnes.

Anmeldt 12. juli 2020

Var innom for å spise litt. God og fin mat, bra priser og vennlig, god service. Spiste pasta og sandwich.
Anbefales!

1  Takk, 433linej

Takk for hyggelig anmeldelse. Så bra at dere likte maten vår

Velkommen tilbake en annen gang

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

God mat men litt mye krydder. Fancy potetchips. Trekk for lang ventetid og dårlige kniver. Lett adkomst midt i sentrum.

Takk, Wenche N

Hei,

Takk for anmeldelse og konstruktiv tilbakemelding - det setter vi pris på

Vi gir beskjed videre inn på kjøkknet

Anmeldt 9. september 2019

Hjelpsomme og hyggelige folk.
Det burde kunne vært et langt bredere tilbud i aktiviteter der, ikke minst burde de kunne opplyst bedre om hva som er mulig å kombinere av aktiviteter; eks Via Farrata og Romsdalseggen er fullt mulig på samme dag.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, kjellsy
Annicha_LB, Salgssjef på Norsk Tindesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse.

Vi takker for gode tilbakemelder med tanke på flere aktiviteter osv. Slike tilbakemelder gjør det enklere for oss og utvikle oss videre og bli enda bedre

Hilsen oss på Norsk Tindesenter