“Vårt stamsted😊”

Et Si Un Jour. Cote Jardin
Vurdert som nr. 19 av 42 Restauranter i Lorgues
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Alltid deilig mat med spennende smaker, generøs eier, kjempehyggelig servitør og et lokale av de sjeldne. Vi gleder oss til neste måltid.

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Sjarmerende bakgård med god plass til alle barna. Burgerne var virkelig bra, litt slappe fries. Veldig god Cæsar salat. Middelmådig dagens rett.
Grei service.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, jernj
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Hvis man venter på noe godt venter man aldri forgjeves. Det stemmer på "et si un jour". Nydelig mat i nydelige omgivelser gang på gang. En perle i Lorgues. Men man må altså vente litt før man får mat. Men det er absolutt verd der. Vi kommer tilbake❤️

Dato for besøk: april 2017
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Nydelig, hjemmelaget burger og tilbehør i kule omgivelser, i tillegg til strålende service. Vi gleder oss til neste besøk.

Dato for besøk: juli 2016
Anmeldt 15. august 2015

Sjarmerende liten restaurant i Lorgues med super hyggelig betjening og nydelig mat. Alt servert i en søt bakgård med herlig og personlig stemning. Både lunsj og middag anbefales.

Dato for besøk: august 2015
1  Takk, Peder S

Reisende som så på Et Si Un Jour. Cote Jardin, så også på

Har du vært i Et Si Un Jour. Cote Jardin? Del dine erfaringer!