“En av de beste reauraurantene i Provence”
Anmeldelse av Bistro Le Donjon - STENGT

Bistro Le Donjon
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 26. november 2018

Bistro Donjon er en liten perle av en restaurant beliggende i den lille landbyen Bar-sur-Loup ca 20 km fra middelalderbyen Vence. Den ligger i et ombygd fengselstårn fra middelalderen som gir stedet en helt spesiell atmosfære. Lite intimt lokale med en hyggelig betjening og særdeles god mat. Vi var to par som kom til lunch med bil fra Vence og hadde en veldig god opplevelse av stedet og maten. Vi har vært på mange restauranter i Provence, dette er absolutt en av de beste og hyggeligste.

1  Takk, Nopavenn

Anmeldt 24. oktober 2018

Jeg anbfealer Donjon på det varmeste. Det er en lun og fin beliggenhet. Koselig atmosfære, god service og ikke minst veldig god mat. Vi var på en stjerne restaurant i Tourettes S Loup som var en god klasse under denne. Alle retter var godt sammensatt og hadde riktig smak.
Famliliært og behagelig interiør. Ikke minst kul beliggenhet! Absolutt et must å stikke innom om man er i traktene :)

1  Takk, aleksviking
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste Foie Gras, Fisk og Ost.

Alt var i egen klasse.

Vinen var perfekt tilpasset.

Vertskapet gjorde en vidunderlig jobb og vi følte oss «hjemme»

Anbefales på det sterkeste!

Takk, finnebraaten
Anmeldt 13. august 2018

Bistro Le Donjon har en flott beliggenhet på torget i Le Bar-sur-Loup, noe som skaper fine rammer rundt den lille restauranten. Koselig sted med en god og lun atmosfære. Nydelig mat og et spesielt hyggelig vertskap. Råvarene var helt fantastiske. Gode anbefalinger fra kokken.Rettene er satt sammen på en spennende måte, og de inneholder mange små detaljer. Stedet kan absolutt anbefales. En usedvanlig positiv opplevelse. Takk til Thomas og Christine

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Torunn N
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Vi var innom en gang til lunsj og kom tilbake for middag da dette var ett absolutt koselig sted med veldig god mat og hyggelig betjening. Dette stedet kan anbefales til både lunsj og middag.
God fersk mat og bra meny, som jeg forstår retter seg inn etter hva som er friske råvarer den dagen....
Bedre enn mye annet i Frankrike og stedet drives av en nordmann med norsk kone uten at det serveres kjøttkaker i brun saus...her er det fransk kjøkken med en vri. Topp!

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, Elin H