“Koselig restaurant og kjempegod pizza”
Anmeldelse av Prego Italian Restaurant

Prego Italian Restaurant
Vurdert som nr. 28 av 224 Restauranter i Chaweng
Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi har bodd på Amari flere ganger og da er et besøk påPrego en selvfølge. Her blir vi møtt med et smil fra de ansatte. Kjempegod mat, særlig pizzaen. Greit prisnivå. Dette er ikke siste gang.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Havar56

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

På prego blir du møtt av en betjening som gir deg god service. Her får du veldig god italiensk mat. De har også egen glutenfri meny med mange valgmuligheter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, oddkristerf2018
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Etter 10 gode dager i Thailand med ulike pizza forsøk, er det Prego som har levert beste pizza hittil. Kan anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tim N
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Bedre for 4 år siden enn nå.
Men helt ok nå også :)

Kylling til min mann og pasta med Chianti kjøtt saus.

Desserten kunne paien vært bedre stekt , var litt rå.

Helt vanlig mat og god kvalitet :)

Bra service :)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, SolveigK_12
Anmeldt 18. mars 2018

God mat , men servicen er veldig varierende. Var der flere ganger og spiste og syns det burde vært bedre oppfølging på denne restauranten. Følte det var ganske bra service noen dager. andre dager ble du neste ikke sett. De har god mat , men det er ganske dyrt der.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, birgitte409

Reisende som så på Prego Italian Restaurant, så også på

Har du vært i Prego Italian Restaurant? Del dine erfaringer!