Fantastisk kvalitet, fantastisk service

Fantastisk kvalitet og stilren dress til en god penge! De fleste, inkludert meg, er nok skeptiske... les mer

Anmeldt 26. november 2022
emilpisani
Skreddersydd dress på Koh Samui

Var på Koh Samui og gikk forbi dette stedet uten å ha gjort noe research på forhånd. Sjefen tok oss... les mer

Anmeldt 26. november 2022
williamode
Mallorca, Spania
Les alle 1 219 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Chaweng
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fórum þangað þrír saman og létum sníða á okkur jakkaföt, allir með mismunandi smekk og því þrjú mismunandi jakkaföt. Aðeins einn fékk sér frakka sem ég hefði viljað gera en uppgötvaði það of seint, sá frakki kom mjög vel út og var sérsniðinn fyrir íslenskar aðstæður. David og Raj tóku vel á móti okkur með einum köldum og hóf svo að mæla okkur. Við mættum svo einu sinni til viðbótar til mátunar og gerðum lítilsháttar breytingar og jakkafötin svo klár daginn eftir með heimsendingu upp á hótel.
þrátt fyrir að jakkafötin hjá honum hafi verið aðeins dýrari en annarstaðar þá veittu þeir David og Raj okkur frábæra þjónustu og aðstoðuðu okkur frábærlega í gegnum ferlið.
Að lokum langar mig að segja að ég er rosalega ánægður með mín jakkaföt.

Takk, bjarci
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte 3 sett med 3-piece suit og ej en ekstra ytterjakke av ull. Dei va veldig raske å lage og å endre når det måtte til. Dei leverte på hotellet med final fitting og var veldig profesjonelle. Veldig hyggelige fyrer. Anbefaler dem men ingen feil å sjekke andre plasser først.

Takk, Rafnar91
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Viđ fundum klæđskera sem var međ topp einkun. Hann var mjög almennilegur og ekki uppáþrengjandi eins og hinir. Fengum flott föt á góđu verđi og mjög góđa þjónustu. Mæli međ.

Takk, Goði Ó
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Har for tredje året vært innom her for å kjøpe skreddersydde klær når vi har vært på Koh Samui. David er veldig behjelpelig og sørger for at alle klærne sitter som et skudd. Serviceinnstilt og flink i sitt fag. Endte opp med 5 skjorter og en blazer denne gangen. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Stian K
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Kjøpte dress og den ser bra ut, de brukte god tid for å tilpasse den og få den til å passe bra.
Dog vanskelig å si så mye om pris skjiktet mellom de ulike skredderne på denne øyen, denne var nok en av de dyreste jeg fikk tilbud fra, men de mener selv det er pga. de har bedre stoff en andre steder.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Tim N