Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Classic International Suits på
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Stefaren min kjøpte en dress her for 8 år siden, og jeg bestemmte meg for å kjøpe en dress herfra nå siden jeg er fullt utvokst. Veldig god kvalitet og passer perfekt! Her er bevis;

Takk, ItsFleiken
Anmeldt 23. desember 2018

Jeg besøkte altså skredderbutikken til David i Chaweng, etter veldig gode anbefalinger fra to venner av meg som har fått sydd både dresser og skjorter hos han flere ganger tidligere. Jeg valgte meg en grå dress og lilla skjorte som jeg ble veldig fornøyd med. Jeg likte passformen og kvaliten - og jeg allerede har også fått veldig positive tilbakemeldinger når jeg har brukt her på øya for en finere anledning. Fantastisk opplevelse fra begynnelse til slutt. Måtte til en fitting og en justering for at både David og jeg skulle bli endelig fornøyd med resultatet og de små detaljene. Dette var veldig hyggelig og jeg føler at jeg blir tatt svært godt vare på av David. Han er veldig nøye i sitt arbeidet ha gjør. Det var aldri noe stress eller press om å kjøpe noe fra han. Hit kommer jeg tilbake neste gang for å sy meg mer. Jeg har allerede sett for meg en skjorte.

Takk, propell
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Topp service, leverte på lovet dato, bra kvalitet. Beste på Samui uten tvil.
Prisene er fair for den type kvalitet og service.

2  Takk, tommyo240
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fórum þangað þrír saman og létum sníða á okkur jakkaföt, allir með mismunandi smekk og því þrjú mismunandi jakkaföt. Aðeins einn fékk sér frakka sem ég hefði viljað gera en uppgötvaði það of seint, sá frakki kom mjög vel út og var sérsniðinn fyrir íslenskar aðstæður. David og Raj tóku vel á móti okkur með einum köldum og hóf svo að mæla okkur. Við mættum svo einu sinni til viðbótar til mátunar og gerðum lítilsháttar breytingar og jakkafötin svo klár daginn eftir með heimsendingu upp á hótel.
þrátt fyrir að jakkafötin hjá honum hafi verið aðeins dýrari en annarstaðar þá veittu þeir David og Raj okkur frábæra þjónustu og aðstoðuðu okkur frábærlega í gegnum ferlið.
Að lokum langar mig að segja að ég er rosalega ánægður með mín jakkaföt.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, bjarci
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte 3 sett med 3-piece suit og ej en ekstra ytterjakke av ull. Dei va veldig raske å lage og å endre når det måtte til. Dei leverte på hotellet med final fitting og var veldig profesjonelle. Veldig hyggelige fyrer. Anbefaler dem men ingen feil å sjekke andre plasser først.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Rafnar91