“Flott hotel”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Nora Buri Resort & Spa
Nr. 17 av 104 hoteller i Chaweng
Anmeldt 19 april 2016 via mobile enheter

Kjæresten min og jeg bodde på dette hotellet i 5 dager i april.

Selve hotellet var svært flott. Det er bygget opp ved at de har mange hotellrom med egne basseng helt øverst, dermed delux leilighetene i midten også resepsjonen. Dette går oppover og vell fra stranden. Fra resepsjonen går man over veien hvor man finner flere hotellrom med egne basseng. Helt nederst finner man et stort basseng og en av de to resturantene. Der har de også en strand.

Det var stranden som skuffet oss. Der er det skittent og bare steiner. Det er 3 km inn til Chaweng sentrum. Så det endte med at vi tok taxi inn dit for å ligge på stranden. Det var rett og slett for varmt å ligge med bassengene da det var lite vind der.

Rommene var som sagt flotte og store. Vi bodde først på en av de øverste delux leilighetene. Den var så langt oppe i bakken at man måtte gå en lang og tung bakke hver gang man skulle forlate rommet. De sa at hotellets golf biler kunne hente oss når vi trengte det, men vi ville ikke mase på dem. Derfor fikk vi enkelt byttet rom uten ekstra kostnad til lengre nede ved resepsjonen. Alle rom hadde badekar og dusj. Rommene holdt også godt på kulden fra aircondition.

De hadde et treningsrom som hadde det man trenger for å få seg en god økt.

Vannet, maten og alt annet var dyrt på hotellet. På tross av det kunne vi tenkt oss å bo her igjen.

Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, BorgInge
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9 februar 2016 via mobile enheter

Mange av bungalowene ligger helt uten havutsikt. Dessuten er det veldig bratt og langt opp til de øverste boenhetene. Beliggenheten til bungalowene ved stranden er heller ikke så nær stranden som bildene på Star Tour sin brosjyre viser. Stranden er heller ikke så fin som vist på bildene. Dessuten er den utsatt for vind og bølger og derfor ofte stengt.
Ligger også så langt fra sentrum at biltransport er nødvendig.
Hotellfasilitetene var greie nok, og frokosten veldig bra. Restauranten og barene har høye priser.
Ville heller valgt et hotell ved stranden i sentrum.

Opphold: februar 2016, reiste som et par
1  Takk, Sven R
Anmeldt 31 desember 2014

Ikke reis hit, reis heller til republic beach !!!
Dette hotellet som vi er på nå er fullstendig katastrofe om du vil oppleve de fine sidene ved Thailand !!! Terningkast 0
Dårlig mat, nedslitt hotell og ingen Strand å bade på!!!

1  Takk, Grethe73
Lloyd B, General Manager på Nora Buri Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 januar 2015

Dear Grethe73,

Greetings from Nora Buri Resort & Spa!

I had read your comment and its sad that you're unhappy during your stay on short period of time.
But sometimes its very hard to please everybody specially if the resort does not match to your expectation.

Yours truly,

Mr. Lloyd B. Maravilla
General Manager

Anmeldt 30 desember 2014 via mobile enheter

Dårlig service. Meget slitt og dårlig vedlikehold. Dobbel så dyr mat på restaurant i hotellet som andre steder. Dårlig mat. Ingen strand. Måtte dra fra hotellet med taxi hver dag etter frokost for å finne en plass å sole seg og bade på en strand og tilbake til hotellet for å dusje og skifte før ny taxi og ut for å spise god mat. Ikke reis her med Star Tour.

1  Takk, Kjetilrb

Dear Kjettirb,

Greetings from Nora Buri Resort & Spa!

I understand yout point of view for writing your comment and its your own experience during that time.
I think this resort not suitable to your needs and my apology for that matter as majority of the remaining guest that stay were satisfied.

Yours truly,

Mr, Lloyd B. Maravilla
General Manager

Anmeldt 27 desember 2014 via mobile enheter

Fantastisk hotell! Anbefales på det sterkeste! Urolig flott service og fantastisk hotellanlegg. Veldig bra rom og bassengområde! Mye for pengene og passer perfekt for familier eller kjærestepar. Kort vei til chaweng beach og hotellet har gratis shuttle buss service. Virkelig et fantastisk hotell!

Takk, Mariaskog
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Chaweng hotellene
1,5 km unna
Buri Rasa Village Samui
1,3 km unna
Sareeraya Villas & Suites
Vis priser

Har du vært i Nora Buri Resort & Spa? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Nora Buri Resort & Spa

Adresse: 111 Moo 5 North Chaweng Beach, | Tambol Bophut, koh samui, Chaweng, Bophut, Koh Samui 84320, Thailand
Beliggenhet: Thailand > Surat Thani Province > Koh Samui > Bophut > Chaweng
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Svømmebasseng Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.3 beste feriehotell i Chaweng
Nr.8 familiehotell i Chaweng
Nr.10 romantisk hotell i Chaweng
Nr.12 spahotell i Chaweng
Nr.14 luksushotell i Chaweng
Nr.16 hotell på stranden i Chaweng
Prisnivå: kr 1 040 - kr 2 412 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Nora Buri Resort & Spa 5*
Antall rom: 144
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Agoda, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Nora Buri Resort & Spa. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Nora Buri Hotel Bophut
Nora Buri Resort And Spa

Er dette din oppføring på TripAdvisor?