“Fantastisk bryllupsreise ”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Nora Buri Resort & Spa
Nr. 16 av 104 hoteller i Chaweng
Anmeldt 18 juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde her i 2 uker, i en "Pool villa, beachside". Beliggenheten og utsikten var helt nydelig, og villaen holdt en god standard. Pluss for eget basseng og solsenger på terrassen - det er det verdt å betale litt ekstra for :) Ellers var det god mat på hotellets restauranter, og veldig hyggelig og behjelpelig betjening.

Hotellet ligger i et rolig område, med kort vei og billig taxi til Chaweng sentrum.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Visningsnavn2

Anmeldt 12 mars 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Ankom tidlig og ble liggende ved bassenget til rommet var klart. Fint og rolig, med stort sett voksent klientell. Bodde i en bungalow med eget basseng, og alt var i grunn helt optimalt. MEN, og det store MEN - som i grunn var veldig ekkelt.. På morgenen når vi stod opp var vasken full av små maur - kanskje 50-100 stk, i tillegg til at vi fant de i toalettmapper etc. Planen var å vente så lenge som mulig med utsjekken for å nyte utsikt, balkong og privat basseng, men det droppet vi og kom oss ut så raskt som mulig. God forkost forøvrig!

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Tom S
Anmeldt 22 november 2016 via mobile enheter

Nora Buri Resort & Spa
Kjempeflott hotell!! God frokost , vennlig betjening og flotte rom. Golf bilene som kjørte oss mellom restaurant resepsjon og parkeringsplass var en positiv opplevelse. Anbefales!!!

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Toraoy
Anmeldt 19 april 2016 via mobile enheter

Kjæresten min og jeg bodde på dette hotellet i 5 dager i april.

Selve hotellet var svært flott. Det er bygget opp ved at de har mange hotellrom med egne basseng helt øverst, dermed delux leilighetene i midten også resepsjonen. Dette går oppover og vell fra stranden. Fra resepsjonen går man over veien hvor man finner flere hotellrom med egne basseng. Helt nederst finner man et stort basseng og en av de to resturantene. Der har de også en strand.

Det var stranden som skuffet oss. Der er det skittent og bare steiner. Det er 3 km inn til Chaweng sentrum. Så det endte med at vi tok taxi inn dit for å ligge på stranden. Det var rett og slett for varmt å ligge med bassengene da det var lite vind der.

Rommene var som sagt flotte og store. Vi bodde først på en av de øverste delux leilighetene. Den var så langt oppe i bakken at man måtte gå en lang og tung bakke hver gang man skulle forlate rommet. De sa at hotellets golf biler kunne hente oss når vi trengte det, men vi ville ikke mase på dem. Derfor fikk vi enkelt byttet rom uten ekstra kostnad til lengre nede ved resepsjonen. Alle rom hadde badekar og dusj. Rommene holdt også godt på kulden fra aircondition.

De hadde et treningsrom som hadde det man trenger for å få seg en god økt.

Vannet, maten og alt annet var dyrt på hotellet. På tross av det kunne vi tenkt oss å bo her igjen.

Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, BorgInge
Anmeldt 9 februar 2016 via mobile enheter

Mange av bungalowene ligger helt uten havutsikt. Dessuten er det veldig bratt og langt opp til de øverste boenhetene. Beliggenheten til bungalowene ved stranden er heller ikke så nær stranden som bildene på Star Tour sin brosjyre viser. Stranden er heller ikke så fin som vist på bildene. Dessuten er den utsatt for vind og bølger og derfor ofte stengt.
Ligger også så langt fra sentrum at biltransport er nødvendig.
Hotellfasilitetene var greie nok, og frokosten veldig bra. Restauranten og barene har høye priser.
Ville heller valgt et hotell ved stranden i sentrum.

Opphold: februar 2016, reiste som et par
1  Takk, Sven R
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Chaweng hotellene
1,6 km unna
Centara Grand Beach Resort Samui
1,3 km unna
Sareeraya Villas & Suites
Vis priser

Har du vært i Nora Buri Resort & Spa? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Nora Buri Resort & Spa

Adresse: 111 Moo 5 North Chaweng Beach, | Tambol Bophut, koh samui, Chaweng, Bophut, Koh Samui 84320, Thailand
Beliggenhet: Thailand > Surat Thani Province > Koh Samui > Bophut > Chaweng
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Svømmebasseng Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.3 beste feriehotell i Chaweng
Nr.7 familiehotell i Chaweng
Nr.10 romantisk hotell i Chaweng
Nr.11 spahotell i Chaweng
Nr.13 luksushotell i Chaweng
Nr.15 hotell på stranden i Chaweng
Prisnivå: kr 1 101 - kr 3 467 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Nora Buri Resort & Spa 5*
Antall rom: 144
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Nora Buri Resort & Spa. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Nora Buri Hotel Bophut
Nora Buri Resort And Spa

Er dette din oppføring på TripAdvisor?