Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde her i 2 uker, i en "Pool villa, beachside". Beliggenheten og utsikten var helt nydelig, og villaen holdt en god standard. Pluss for eget basseng og solsenger på terrassen - det er det verdt å betale litt ekstra for :) Ellers var det god mat på hotellets restauranter, og veldig hyggelig og behjelpelig betjening.

Hotellet ligger i et rolig område, med kort vei og billig taxi til Chaweng sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Visningsnavn2
Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Ankom tidlig og ble liggende ved bassenget til rommet var klart. Fint og rolig, med stort sett voksent klientell. Bodde i en bungalow med eget basseng, og alt var i grunn helt optimalt. MEN, og det store MEN - som i grunn var veldig ekkelt.. På morgenen når vi stod opp var vasken full av små maur - kanskje 50-100 stk, i tillegg til at vi fant de i toalettmapper etc. Planen var å vente så lenge som mulig med utsjekken for å nyte utsikt, balkong og privat basseng, men det droppet vi og kom oss ut så raskt som mulig. God forkost forøvrig!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, A5900VXtoms
Anmeldt 22. november 2016 via mobile enheter

Nora Buri Resort & Spa
Kjempeflott hotell!! God frokost , vennlig betjening og flotte rom. Golf bilene som kjørte oss mellom restaurant resepsjon og parkeringsplass var en positiv opplevelse. Anbefales!!!

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Toraoy
Anmeldt 19. april 2016 via mobile enheter

Kjæresten min og jeg bodde på dette hotellet i 5 dager i april.

Selve hotellet var svært flott. Det er bygget opp ved at de har mange hotellrom med egne basseng helt øverst, dermed delux leilighetene i midten også resepsjonen. Dette går oppover og vell fra stranden. Fra resepsjonen går man over veien hvor man finner flere hotellrom med egne basseng. Helt nederst finner man et stort basseng og en av de to resturantene. Der har de også en strand.

Det var stranden som skuffet oss. Der er det skittent og bare steiner. Det er 3 km inn til Chaweng sentrum. Så det endte med at vi tok taxi inn dit for å ligge på stranden. Det var rett og slett for varmt å ligge med bassengene da det var lite vind der.

Rommene var som sagt flotte og store. Vi bodde først på en av de øverste delux leilighetene. Den var så langt oppe i bakken at man måtte gå en lang og tung bakke hver gang man skulle forlate rommet. De sa at hotellets golf biler kunne hente oss når vi trengte det, men vi ville ikke mase på dem. Derfor fikk vi enkelt byttet rom uten ekstra kostnad til lengre nede ved resepsjonen. Alle rom hadde badekar og dusj. Rommene holdt også godt på kulden fra aircondition.

De hadde et treningsrom som hadde det man trenger for å få seg en god økt.

Vannet, maten og alt annet var dyrt på hotellet. På tross av det kunne vi tenkt oss å bo her igjen.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, BorgInge
Anmeldt 9. februar 2016 via mobile enheter

Mange av bungalowene ligger helt uten havutsikt. Dessuten er det veldig bratt og langt opp til de øverste boenhetene. Beliggenheten til bungalowene ved stranden er heller ikke så nær stranden som bildene på Star Tour sin brosjyre viser. Stranden er heller ikke så fin som vist på bildene. Dessuten er den utsatt for vind og bølger og derfor ofte stengt.
Ligger også så langt fra sentrum at biltransport er nødvendig.
Hotellfasilitetene var greie nok, og frokosten veldig bra. Restauranten og barene har høye priser.
Ville heller valgt et hotell ved stranden i sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, Sven R