Samui hong kong tailor.

Tatiana S
Fantastisk flott arbeid:-)

Anmeldt 21. januar 2018
Hilde B

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Chaweng
Ash Tailor
102 anmeldelser
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Har sydd en fantastisk kjole med sjal, 2 skjorter og en dress. God service, leverer på hotellet. Hyggelig personale og utmerket service.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Tatiana S
Anmeldt 21. januar 2018

Fikk sydd meg vinter kåpe hos Samui Hong Kong Tailor. Kåpen ble kjempefin .Flott arbeid er gjort på kun 2 dager;-) imponerende
Anbefales :-)

Hilde Brevik

Takk, Hilde B
Anmeldt 20. januar 2018

Kom innom butikken ved en tilfeldighet og hadde ikke planer om å kjøpe noe, da vi kun hadde igjen to dager på KOH Samui, men det ble både en dress, 2 skjorter og ei kåpe. Fantastisk service, kom innom hotellet dagen etter vi var i butikken for tilpassing og dagen derpå med alle klærne fiks ferdig . Vi er veldig fornøyd og prisen var akseptabel med tanke på kvalitet og det arbeidet som ble utført. Anbefales

Takk, Dag B
Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Best Tailor in Changweng.
Thank you for nice dresses.
Beste skredder i Changweng. Fine dresser, kjoler,skjorter og bluser

1  Takk, astrid o
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Very Nice treathment, Nice suites. Kjempefine skreddersydde dresser til hyggelige priser. Anbefales.

1  Takk, Tore S